🚨הליגה הצרפתית עוברת מיתוג מחדש

🚨מקדונלדס רוכשת את זכויות השם של הליגה הצרפתית

ענקית המזון המהיר האמריקאית מקדונלדס, לה עשרות אלפי סניפים הפרושים על כל פני הגלובוס, נכנסת למשחק הכדורגל ורוכשת את זכויות שמה של הליגה הצרפתית. ההסכם החדש בין הצדדים יכניס לליגה הצרפתית סכום של כ-20 מיליון אירו בשנה ובתמורה לכך רשת ההמבורגרים תזכה לראות את שמה מתנוסס על הלוגו של הליגה החל מהעונה הבאה, כשהיא תיקרא ‘Ligue 1 McDonald’s’.

טרם רכישת הזכויות על ידי הרשת שכל אדם מכיר, הליגה הבכירה בצרפת נקראה גם כן בעקבות רשת שמזוהה עם אוכל, Uber Eats, כך שנקראה Uber Eats’ Ligue 1’.

לשם השוואה, שתי ליגות בכירות נוספות חתמו לאחרונה על הסכמי חסות חדשים עם ספונסרים. לפני כחודש חתמה הליגה האיטלקית על הסכם כזה עם חברת Enilive למשך שלוש השנים הבאות, עם אופציה להארכתו בשנתיים נוספות, שיכניס לה כ-22 מיליון אירו מדי שנה וייכנס לתוקפו החל מעונת 24/25. זוהי הפעם הראשונה מזה 25 שנה שהסרייה א’ תיקרא בשם חדש, שכן קודם לכן היה לה הסכם עם חברת TIM.

בליגה הספרדית נכנס העונה לתוקף ההסכם החדש בינה ובין חברת EA SPORTS, במסגרתו החברה תזכה ששמה יתנוסס על כל המפעלים הקשורים ללה ליגה, ובתמורה לכך תשלם 30 מיליון אירו מדי שנה בהסכם שיגיע לסיומו בתום עונת 27/28. EA תחליף את Santander, ולפי דיווחים יכול ההסכם להגיע ל-60 מיליון אירו בשנה, לאחר שיכללו אלמנטים אחרים של שותפות הרישוי בין הצדדים.

 

 

    קבלו עוד תוכן ייחודי ובלעדי מבית בולרז

    היישר אל תיבת הדואר שלכם!

    • ✅ היו הראשונים לקבל תכנים בלעדיים
    • ✅ סיכום שבועי מאת העורך הראשי ניסים חליבה
    • ✅ ערוץ תקשורת למערכת - השפיעו על התכנים, כתבות, ונושאים אותם נסקר ברחבי הפלטפורמה
    • ✅ הטבות מיוחדות לנרשמים כחלק ממועדון בולרז האקסלוסיבי
    השאירו תגובה

    כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

    דילוג לתוכן