
להגשים להם חלום | על הקשר המיוחד של שחקני כדורגל עם אוהדיהם
בשנת 2017 הכדורגל האנגלי כאב את לכתו של הילד הצעיר, בראדלי לאורי, שחלה במחלה ממושכת ולא הצליח לשרוד. אבל על הקשר המיוחד שהיה לו עם החלוץ ג'רמיין דפו (דאז סנדרלנד) דובר רבות באי הבריטי ולא יצא מליבם של האנשים. השנה התקשורת המקומית חשפה עוד "חלום שמתגשם" לילד אייזק, אוהד ליברפול, שסובל ממחלה גנטית נדירה | כל זאת בכתבה המיוחדת
"הילד האמיץ שלי הלך עם המלאכים היום", כך כתבה אימו של בראדלי לאורי בפוסט, כאשר היא נפרדת מילדה לשלום בעודו היה רק בן 6.
לאורי, שחלה במחלת סרטן נדירה וממושכת (כ-4 שנים) שימש כ"קמע של סנדרלנד" וזאת לאחר שפגש לראשונה בחדר ההלבשה את חלוץ קבוצה סנדרלנד דאז – ג'רמיין דפו. "מאותו רגע החיבור ביניינו היה חזק מדי", כך אמר השחקן במסיבת העיתונאים שכבר שיחק בבורנמות' ונאלץ להיפרד מהילד הצעיר.

דפו ליווה את לאורי לכל אורך הדרך, בתקופה בה שיחק בקבוצה מעיר הנמל שנמצאת בצפון-מזרח אנגליה, לא מתוך שיקולים של הרמת התדמית האישית או כדי לצאת מידי חובה שהוא עושה משהו למען הקהילה, אלא הכל נעשה מתוך אהבה טהורה והערצה לילד צעיר מעורר השראה שההתאהבות הייתה מהרגע הראשון.
אך ככל שעבר הזמן המצב של לאורי התדרדר ובאפריל 2017 המשפחה הודיעה שסבבה הטיפולים לא צלח. ולבסוף, הכדורגל באנגליה והמדינה כולה נאלצה להיפרד מילד צעיר שחלם בגדול אבל לבסוף נאלץ להיכנע למחלת הסרטן ולהשאיר את הסובבים אותו בתדהמה מוחלט.
אבל איך נאמר בשירו המפורסם של שלמה ארצי: "כי הביקוש לאהבה לא מסתיים אף פעם" וכך גם אהבתו של ג'רמיין דפו לבראדלי לאורי, שיזכור איך לקח תחת חסותו את הילד הצעיר שרק רצה להרגיש בליבו הקטן את העקצוץ של האושר והשמחה מהדבר שכולנו אהבים – כדורגל.

אך ממותו של בראדלי לאורי נוכל לטפח אופטימיות ותקווה, פרופורציות ועשיית טוב – כמו שעושה עכשיו קבוצת ליברפול עבור האוהד אייזק, ילד בן 6 שסובל ממחלה גנטית נדירה, שזכה ליותר מ-500 אלף עוקבים בטיקטוק עם ביצועיו לשיר של ליברפול, בעודו מנגן על הגיטרה צעצוע שלו.
לפני לידת אייזק, הרופאים גילו בעובר שהוא יסבול מתסמונת בשם וולף-הירשהורן, מה שאומר שהוא לא יוכל לראות, לשמוע, לדבר או ללכת בעתיד. סרטונים של שמחתו הבלתי נשלטת לשיר YNWA ולצפייה בכדורגל, זכו לשבחים מאוהדי כל המועדונים והגיעו עד לידיעת מועדון הכדורגל ליברפול, שיצר קשר עם המשפחה כדי לארגן פגישה מיוחדת.
בסרטון שרץ עכשיו ברשתות החברתיות רואים את שחקני הקבוצה, הבלם וקפטן ליברפול – וירג'יל ואן דייק ו-שחקן הכנף מוחמד סלאח, באים להפתיע את אייזק בבית ספרו שהם משאירים את הילד פעור פה ומופתע לנוכח הכוכבים הגדולים שאותם הוא מעריץ כל-כך.
אייזק התכבד בצעצועי קטיפה בדמותם של השחקנים ולאחר מכן הם הזמינו אותו ואת משפחתו לפגוש את שאר חברי החוליה במהלך סיור במגרש האימונים שלהם. אייזק אמר שזה "טוב" לפגוש את וירג'יל ומו, ואמו אמרה שההפתעות של המועדון היו "מדהימות".
מאוחר יותר התבקש אייזק להפוך לקמע במשחקה של ליברפול נגד מנצ'סטר סיטי, לקראת היום הבינלאומי לאנשים עם מוגבלויות ב-3 בדצמבר האחרון. "אמרו לנו שהוא לעולם לא ילך, אז כשאנחנו רואים אותו יוצא למגרש עם וירג'יל, זה כמו וואו, נס באמת", אמרה מליסה, אמו של הילד.
מכאן נותר לנו רק לאחל בריאות שלמה לאייזק ושתינתן לנו התקווה שהאהבה והכדורגל לא תופרד מאיתנו ובינינו.
התגעגענו לכתבות כאלה
מדהים
מרגש