🚨ריאל מדריד משיקה רשת מסעדות ברחבי העולם

ריאל מדריד משיקה רשת מסעדות ברחבי העולם – הראשונה במקסיקו.

ההודעה הרשמית של המועדון:

ריאל מדריד ו- “Grupo San Pablo הכריזו רשמית על השקת UNO By Real Madrid, רשת המסעדות ששמה לה למטרה להרחיב את המותג ריאל מדריד ברחבי העולם על ידי מתן קונספט חדשני של אוכל מסעדות מהיר.

המסעדה הראשונה של הרשת תיפתח באוקטובר במקסיקו סיטי.

UNO By Real Madrid נוצרה במטרה להפוך לאמות מידה בינלאומיות בסוג זה של מסעדות, כאשר הדגש העיקרי הוא על איכות המוצר.
באמצעות קונספט חדשני המסעדה שואפת להפוך למקום דגל בו 600 מיליון אוהדי המועדון ברחבי העולם יוכלו ליהנות מאוכל בריא ואיכותי, להתכנס לצפייה במשחקים ולרכוש את המוצרים הרשמיים של המועדון.

בשיתוף עם ערכי המותג ריאל מדריד, כלומר שיפור עצמי, מנהיגות ומאמץ מתמשך, ולציון השקת קונספט מסעדה זה, נוצר קמפיין ‘רעבים ליותר’. קמפיין המדגיש את ההצלחות של המועדון ומודיע על פתיחת המסעדה הראשונה במקסיקו סיטי.

רשת המסעדות הזו היא חלק מהחזון של פלורנטינו פרז להפיכת ריאל מדריד לאייקון תרבותי.

החזון החל עם ההכרזה על שיפוצו של הסנטיאגו ברנבאו ויציאה למכרז, כשהפרויקט המשותף שהוכן על ידי GMP Arquitectos ו-L35 Ribas זכה המכרז והחל לחקור את העיצוב החדש של האצטדיון, שיהפוך לאייקון בינלאומי, ואשר יהפוך את הברנבאו למרכז תרבותי וכלכלי שיאפשר להגדיל את הכנסות המועדון.

המעטפת של הברנבאו החדש הוא מורכבת מרפפות (מעין לוחות) מתכת שהותקנו בזווית שונות בכדי לייצר לאצטדיון כמעין צורה דמוית פסל, עם קימורים אלגנטיים משתנים. מרפפות אלו, בעלות דרגות שונות של שקיפות, משתפקות במהלך היום אור השמש בצורות שונות (בהתאם לזווית הראייה של המתבונן), ובכך מעניקות למבנה הנראה למרחקים מראה של פנינה נוצצת או יש היגידו כמשהו שנראה שנחת הרגע מהחלל החיצון במרכז מדריד.

חלקו המערבי של המבנה כולל אזורי מסחר ובית מלון. בחלקו המזרחי יוקם מוזיאון המועדון ובחלקו העליון, מעל היציעים, תיבנה טיילת שתספק מבט פנורמי לסביבתו החיצונית והפנימית. יציע חדש בן 4,000 מקומות ישיבה יגדיל את תכולתו למעט יותר מ-85 אלף, ובכך יהפוך אותו לשני בגודלו באירופה (אחרי ה”קאמפ נואו” של ברצלונה).

החזון של פלורנטינו פרז מבריק.

הוא מבין לחלוטין את כוחו של עולם הכדורגל ובעיקר של מאות המיליונים העוקבים אחרי המשחק וברצונו למקסם את התשוקה למשחק וההערצה למועדון ולשחקניו לכלכלה חדשה.
הברנבאו צפוי להיות בית למשחקים שונים כגון טניס, NBA, NFL וגם להופעות של כוכבי וכוכבות פופ כגון טיילור סוויפט שתופיע במאי הקרוב (2024).
אין לכם מה לחפש כרטיסים – האירוע SOLD OUT!

בסופו של דבר, פלורנטינו פרז רוצה שהשם ריאל מדריד יכניס כסף למועדון גם בימים בהם אין משחקים וגם כאמור באמצעות שימוש בשם “ריאל מדריד” בכדי למשוך את אוהדיו הרבים, גם אם זה ברחבי העולם והרחק מהברנבאו – לראייה הקמתה של רשת המסעדות כשהסניף הראשון ייפתח במקסיקו, מדינה עם תשוקה אדירה לכדורגל ועשרות מיליוני אוהדים שנמצאים אמנם הרחק מאירופה אך עוקבים אחרי ריאל מדריד ושאר הענקיות מקרוב.

 

 

    קבלו עוד תוכן ייחודי ובלעדי מבית בולרז

    היישר אל תיבת הדואר שלכם!

    • ✅ היו הראשונים לקבל תכנים בלעדיים
    • ✅ סיכום שבועי מאת העורך הראשי ניסים חליבה
    • ✅ ערוץ תקשורת למערכת - השפיעו על התכנים, כתבות, ונושאים אותם נסקר ברחבי הפלטפורמה
    • ✅ הטבות מיוחדות לנרשמים כחלק ממועדון בולרז האקסלוסיבי
    2 תגובות
    1. שון כותב

      מועדון חלוץ בכל תחום!
      הכי גדול, הכי מצליח, הכי נוצץ, למעט מועדונים בחסות מדינות – הכי עשיר.

      פלורנטינו פרז גאון, יבוא יום יבינו באיזה נשיא היסטורי מדובר.

    2. רן כותב

      מהלך מבריק, עוד אחד מיני רבים….

    השאירו תגובה

    כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

    דילוג לתוכן