🚨 דאיצ’י קמאדה סיכם בקריסטל פאלאס

היפני שסיים את חוזהו בלאציו, סיכם בקריסטל פאלאס ויחבור למאמנו לשעבר אוליביר גלסנר

🚨 דאיצ’י קמאדה יהיה הרכש הבא של קריסטל פאלאס. הקשר שסיים את חוזהו בלאציו, יעבור ל’נשרים’ ויחבור למאמנו לשעבר אוליביר גלסנר, אשר אימן אותו בפרנקפורט. השחקן ירוויח במדי פאלאס 5 מיליון אירו לעונה.

תחילה, לאציו והיפני ניהלו משא ומתן להארכת חוזהו. לאציו רצו שבחוזהו של השחקן יהיה סעיף שחרור של 20 מיליון יורו, בעוד שהיפני רצה סכום נמוך יותר. בעקבות אי הסכמתו על סעיף השחרור, בחר קמאדה לא לחתום על חוזה חדש, ולעבור לפרק חדש בקריירה שלו, שכנראה יהיה באנגליה.

כפי שנאמר, אוליביר גלסנר אימן את קמאדה בפרנקפורט הגרמנית. המאמן האוסטרי הוא זה שדחף את ראשי המועדון להביא את הקשר ולהתאחד איתו מחדש. הוא זה שגם שיכנע את קמאדה להגיע לקריסטל פאלאס.

היפני שעבר בהעברה חופשית בתחילת העונה מפרנקפורט ללאציו, יעזוב לאחר שנה אחת כאשר במאזנו שני שערים ושני בישולים ב29 הופעות בסרייה א’. השחקן יחזק את התקפת פאלאס, שבה נמצאים מיכאל אוליסה ואברצ’י אזה. אולם, שני השחקנים נמצאים תחת מעקב של הגדולות באנגליה, ובכך היפני יוכל לסייע גם במקרה של עזיבתם.

מאז מינויו של האוסטרי כמאמן ה’נשרים’ הקבוצה חווה הצלחה מדהימה, עם ניצחונות גדולים על קבוצות כמו מנצסטר יונייטד, אסטון וילה וליברפול בתקופה האחרונה, הקבוצה של גלסנר השאירה טעם של עוד עבור חובבי הפריימרליג.

לאחר סגירת העסקה עם קמאדה, קריסטל פאלאס תתמקד ברכישתו של שחקן סנדרלנד ג’וב בלינגהאם אחיו של ג’וד בלינגהאם.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן