יגיע בקיץ? מכבי חיפה עוקבת מקרוב אחרי צ’יקו באנזה

סקאוטים של מכבי חיפה צפו בשחקנה האנגולי של אנורתוזיס בסוף השבוע שעבר | כל הפרטים

העונה הנוכחית עוד רחוקה מסיום – אבל במכבי חיפה כבר חושבים על העונה הבאה.

על פי דיווח בקפריסין, המועדון מהכרמל עוקב מקרוב בחודשים האחרונים אחרי שחקנה של אנורתוזיס צ’יקו באנזה. באנזה, אנגולי בן 25, משחק בעמדת הכנף השמאלי בקבוצה הקפריסאית. הוא מסוגל גם לשחק בכנף הימני ובתפקיד הקשר ההתקפי (10).

לפי הדיווח, אנשי מחלקת הסקאוט של מכבי חיפה צפו בבאנזה ששיחק בנבחרת אנגולה בשבת האחרונה, במשחק ידידות מול נבחרת מרוקו. במשחק עצמו שיחק באנזה 77 דקות, והוא תופקד בכנף השמאלית מול מגן פ.ס.ז – אשרף חכימי.

בקפריסין דיווחו כי אנורתוזיס מרוצה מאוד מבאנזה, והייתה רוצה כי הוא ימשיך במועדון, אך מנגד הקבוצה הקפריסאית מוכנה לקבל עליו הצעות על מנת למכור אותו בקיץ הקרוב.

עד כה עדיין לא נוצרה פנייה רשמית לגבי השחקן, אךלפי הדיווח במכבי חיפה התרשמו מאוד מהשחקן וייתכן כי פנייה כזו תיעשה בקרוב.

זו איננה הפעם הראשונה בה שמו של באנזה מקושר למכבי חיפה. בחודש ינואר אחרון טען בכיר בכדורגל הקפריסאי כי מכבי חיפה התעניינה בשחקן, וכי הירוקים היו רוצים לצרף אותו בהשאלה עם אופציית רכישה.

במכבי חיפה הכחישו בזמנו את הדיווח, אלא שכעת, כאמור, מדווחים בקפריסין כי הירוקים עוקבים אחרי השחקן מקרוב.

לפי אתר ההעברות ‘טרנספרמרקט’, באנזה מחזיק בשווי שוק של כ-450 אלף יורו. לשחקן יש חוזה באנורתוזיס עד לסוף שנת 2027, וסביר להניח שהיא תדרוש עליו דמי ההעברה מכובדים.

עד כה העונה שותף באנזה ב-23 משחקים בליגה הקפריסאית. הוא פתח ב-17 מתוכם, כבש 6 שערים ובישל עוד 2. קבוצתו, אנורתוזיס, ממוקמת במקום ה-6 בטבלה, המקום האחרון בפליאוף העליון.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן