אדיוס קפיטן | התגובות לעזיבה של נאצ’ו

פוסט הפרידה, הפוסטים של חבריו לקבוצה, והתגובה של כריסטיאנו | כל התגובות לעזיבת הבלם הספרדי

אין הרבה שחקנים שמעבירים את כל הקריירה שלהם במועדון אחד, נאצ’ו הוא אחד מאותם שחקנים שאת הקריירה שלו העביר בריאל מדריד, אהבת נעוריו. דקות משחק לא עניינו אותו, ולאורך מרבית הקריירה הוא היה שחקן ספסל. גם כסף לא היווה פקטור עבור הבלם הספרדי – רק אהבה. אהבה לריאל מדריד, המועדון שלו. 23 שנות קסם הגיעו לסיומם היום, עם הודעת הפרידה של ריאל מדריד. gracias, Capitan – ככה נרשם בהודעת העזיבה, שהייתה להודעת תודה שנגעה בכל אוהד ריאל. העזיבה הזו מרגשת במיוחד היות ונאצ’ו הוא ריאל מדריד, וכמובן שריאל מדריד היא נאצ’ו.

השחקן עצמו נפרד מריאל מדריד עם פוסט מרגש באינסטגרם: “היום (שלישי) אני אומר שלום למועדון חיי, ריאל מדריד. הגעתי למועדון בגיל עשר בלבד, אני למדתי גם כשחקן וגם כבן אדם, למדתי להפסיד ולנצח, לאבק ולסבול, ליהנות, לחיות תמיד עם תשוקה והתלהבות. אני תמיד רציתי שהחלק שלי בריאל יסתיים בצורה יפה וברמה הכי גבוהה שאפשר, ואני עכשיו יכול להגיד שלא יכולתי לבקש יותר טוב מזה. אשמח שיזכרו אותי כאותו ילד שנתן את הכל עבור מועדון חייו. אני רוצה להודות מכל ליבי למועדון שנתן לי את הכל, מעכשיו ואילך אני אצעק ואשמח עבור כל גול ותואר שהמשפחה הזאת תביא, ריאל מדריד תמיד תהיה בליבי. זה לא ייגמר כאן מדרידיסטה, אנחנו עוד נתראה בהמשך”.

מי שהגיב על הפוסט המרגש היה כריסטיאנו רונאלדו, גדול שחקני ריאל, שכתב: “אתה אחד מגיבורי ההיסטוריה של ריאל מדריד, תהיה גאה במה שהשגת נאצ’ו”.

גם שחקני ריאל מדריד נפרדו מהקפטן שלהם בפוסטים נפרדים ברשת.
לוקאס וואסקז כתב בחשבון האינסטגרם שלו כי: “נאצ’ו הוא בחור מרהיב, אדם מדהים שתמיד מנסה לעזור לחבריו לקבוצה. הוא נולד עם נשמה של קפטן. הוא מתפקד ברמה גבוהה בכל מצב, בין אם זה משחק קדם העונה הראשון או גמר ליגת האלופות. זה מה שמגדיר את נאצ’ו – הוא תמיד נותן את המיטב שלו. אני חולק איתו את חדר ההלבשה כבר שנים רבות: הוא לוקח כל אימון כמבחן נהדר ומתחרה במקסימום, ואז מעביר את זה למשחקים. זה אחד הסודות הגדולים שלו ושאשמור ממנו. הוא ייזכר בזכות היותו חבר נהדר לקבוצה, קפטן גדול, כדורגלן גדול, דוגמה לכל השחקנים ודוגמה למדרידסמו. הוא אגדה של המועדון הזה”.

מגן ריאל מדריד, דני קרבחאל, נפרד גם כן מחברו לחלק האחורי בבלאנקוס: “השנה הראשונה שחווינו יחד כחברים לקבוצה הייתה בקסטיליה. הוא היה הקפטן ואני זוכר שזאת הייתה שנה פנטסטית לקבוצה, לתוצאות והמשמעות שלה עבור הקבוצה כשעלינו לליגה השנייה. הרגעים הטובים ביותר שיש לנו ביחד הם התארים שזכינו בהם והסיפוק שבזכייה. הקריירה של נאצ’ו הייתה ללא דופי, הוא שחקן שנתן הכל עם מקצוענות ייחודית”.

הבלם ששיחק לידו לאורך העונה החולפת, אנטוניו רודיגר, כתב: “תודה רבה על הכל קפטן שלי, האח הגדול והשותף הכי טוב שיכולתי לבקש. מאחל לך כל טוב ובהצלחה בהמשך”.

כוכבה הברזילאי של ריאל מדריד, וינסיוס ג’וניור, כתב לבלם הספרדי: “נאצ’וווווווו, הקפטן שלי. היה לי העונג לשחק איתך כל השנים האלה. אתה מדרידיסטה יותר זמן מאשר אני חי תודה על הכל! אתה בן אדם מדהים, וכל מה שהרווחת הוא ביושר ומגיע לך אפילו יותר מזה! אני מאחל לך כל טוב בפרק הבא שלך בחיים! דוגמה ומנהיג”.

1 תגובה
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    איזו קריירה אדירה יש לו

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן