אובדי עצות | סיכום הדרבי ד’איטליה

במשחק שנערך אמש (ראשון), ניצחה אינטר את יובנטוס במשחק העונה משער עצמי של בלם יובנטוס, פדריקו גאטי. יובנטוס IL בטור אישי לסיכום המשחק

אמש, יובנטוס יצאה לשחק במילאנו נגד היריבה המרה אינטר במסגרת המחזור ה-23 של הליגה האיטלקית. יובנטוס ואינטר ידעו שהן חייבות לנצח בשביל להצהיר כוונות ולהתקדם לעבר זכיה בסקודטו, אלא שיובה נכשלה ואינטר יצאה עם ידה על העליונה.

סיכום המחצית הראשונה:

המחצית הראשונה נפתחה בהתקפות ובתנועה של שתי הקבוצות. בדקה ה-18 נשרקה עבירה לטובת אצ׳רבי בטענה שולאחוביץ׳ הפיל אותו, שריקה שלא הייתה אמורה להישרק מכיוון שלא הייתה עבירה, יותר נכון אצ׳רבי הוא זה שעשה עבירה על ולאחוביץ׳. ולאחוביץ׳ כתוצאה מכך כעס על השופט וקיבל כרטיס צהוב ומאז דושאן היה מאוד כבוי. הסרבי חשש להשתמש בפיזיות שלו במשך כמעט כל המשחק וזה חסם אותו ובמיוחד את יובה בהתקפה. מהדקה ה-20 של המשחק יובה השתלטה על המומנטום וניסתה לא מעט פעמים לתקוף לכיוון השער של אינטר. ההזדמנות הכי גדולה של אינטר עד לשער שלה הייתה ההזדמנות של תוראם בדקה ה-24 כאשר הוא קיבל כדור הישר לרגליו ממסירת רוחב של דימארקו אלא שברמר מנע ממנו לכבוש עם חילוץ פנומנלי של הכדור.

בדקה ה-34 אינטר עשתה התקפה מרשימה מאוד ובסופה בארלה הרים את הכדור לרחבה ללאוטרו שניסה לבשל בחצי מספרת לתוראם. גאטי ניסה להציל את המצב אך לצערו כבש שער עצמי אחרי שניסה לשמור על הצרפתי. אחרי השער יובה הייתה חסרת אונים ולא היה לה כל כך רעיונות מה לעשות עד סוף המחצית הראשונה.

סיכום המחצית השניה:

היה מצופה מחניכיו של אלגרי ומאלגרי שאחרי השער שספגו שהם יעלו למחצית השנייה באטרף וינסו רעיונות חדשים ומערך אחר בשביל להשוות את התוצאה ואולי אפילו לעשות מהפך. היה מצופה מאלגרי שיכניס את קייזה כבר בתחילת המחצית במקום יילדיז או ולאחוביץ’ ואף יחד איתם אבל הוא לא עשה את זה. קייזה נכנס רק בדקה ה-65 וזה בעצם היה החילוף הראשון במשחק יחד עם טימותי וואה שנכנס איתו. החילופים של אלגרי היו מאוד מאוחרים.

אינטר המשיכה ללחוץ על יובה וחוץ מבעיטה עוצמית של גאטי מחוץ לרחבה, ניסיון מספרת של דושאן שהלכה מחוץ למסגרת אחרי הרמה מהקרן ובעיטה נוספת של ולאחוביץ’ מחוץ לרחבה שהייתה הבעיטה היחידה של יובנטוס למסגרת במשחק, הבעיטה היחידה למסגרת שהייתה מחוץ לרחבה מעיד על הקושי שהיה ליובה מול החומה של אינטר. במשחק לא היה מצב מאוד מאיים של יובה.

העמידה של אינטר על המגרש מאוד הקשתה על יובה וחסמה את ההתקפה של יובה כמו חומה. ליובה היה מאוד קשה לבעוט לשער וכתוצאה מכך היא התייאשה ושיחקה באופן מאוד איטי וגולמני.

העמידה הממוצעת של 2 הקבוצות במהלך המשחק, ניתן לראות בבירור את החומה שאינטר העמידה.
העמידה הממוצעת של 2 הקבוצות במהלך המשחק, ניתן לראות בבירור את החומה שאינטר העמידה.

 

העמידה הממוצעת של 2 הקבוצות במהלך המשחק, ניתן לראות בבירור את החומה שאינטר העמידה.
העמידה הממוצעת של 2 הקבוצות במהלך המשחק, ניתן לראות בבירור את החומה שאינטר העמידה.

ההפסד לא רק אשמת אלגרי, אבל היה מצופה מהמאמן שיחשוב על רעיונות אחרים כדי לפרוץ את החומה האדירה של אינטר. גם אחרי המצב של ה1-0 אינטר לא הפסיקה לתקוף ומשחק אדיר של השוער שצ’סני עם שתי הצלות אדירות מנע את ה-2 וה3-0 ועוד כמה הצלות אדירות של ברמר בהגנה.

ההופעה של ברמר ושצ’סני הייתה הכי טובה מהשחקנים של יובה אמש, וזה מראה עד כמה יובה הייתה אובדת עצות. שהבלם והשוער השחקנים המצטיינים זה מראה עד כמה לא היית טוב והיה קשה לקבוצה. לולא הבלם הברזילאי והשוער הפולני, התוצאה הייתה הרבה יותר גבוהה.

מה הלאה?

העיניים נשואות כעת למשחק הבא נגד אודינזה שיתקיים ביום שני הבא, ה-12.2, בשעה 21:45, אך מצד שני הפער מאינטר עומד על ארבע נקודות אחרי ההפסד אתמול ועוד משחק חסר של אינטר שאותו היא תשלים ב28.2 נגד אטאלנטה. אפשר לומר שאינטר עשתה צעד גדול לעבר הסקודטו ויובה פספסה הזדמנות יקרה מפז בשביל לצמצם את הפער. אבל כמו שאומרים בכדורגל הכל יכול לקרות.

פורצה יובה

1 תגובה
  1. אלי כותב

    עוד נתחשבן עם המרדות!

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן