‘אולד’ טראפורד | מנצ’סטר יונייטד החלה בשיפוצי האצטדיון

מנצ'סטר יונייטד מקימה צוות ניהולי לפיתוח אולד טראפורד | כל הפרטים

מנצ’סטר יונייטד מכריזה על הקמת צוות ניהולי חדש שיהיה אחראי על פיתוח אצטדיון החלומות והמתחם שסביבו בשאיפה לבניית אצטדיון חדש.

מאז שסר ג’ים רטקליף הצטרף לעמדת הבעלים ביונייטד – השינויים לצד השאיפות במועדון לא מפסיקים להתעצם ולגדול. לצד הבשורה בפן המקצועי עם הגעתו של דן אשוורת’ המנוסה לעמדת המנהל המקצועי, יונייטד מכוונת גבוהה עם תחילת השינויים במתקן הבית שלה.

“אזור צפון מערב אנגליה מכיל בתוכו את אוסף הקבוצות הגדול והאיכותי ביותר בעולם”, אמר בעלי יונייטד ג’ים רטקליף. “יחד עם זאת, אין לנו אצטדיון ברמה של וומבלי, קאמפ נאו והברנבאו. אנחנו לא נוכל לעשות את זה לבדנו, וזו הסיבה שהצוות הזה כל כך חשוב לעזור לנו לנצל את ההזדמנות הזאת – הזדמנות של פעם במאה”.

הצוות, יהיה מורכב ממנהיגים מקומיים לצד מומחים לאומיים. הצוות יכלול למשל את, אנדי ברנהאם ראש עריית לונדון, שרה טוד מנכ”לית מועצת טראפורד והקפטן לשעבר גארי נוויל לו 400 משחקי ליגה עם הקבוצה. בראש הוועדה יעמוד לורד סבסטיאן קו, לשעבר יו”ר הוועדה המארגנת של אולימפיאדת לונדון.

מעבר לחידוש האצטדיון, הצוות יתכנן את כלל המרחב הסובב את האיצטדיון. כך, שביחד עם הקמת אצטדיון כדורגל ברמה עולמית, שאר העיר והאזור יצמחו איתו.

גארי נוויל, קפטן הקבוצה לשעבר וחבר הוועדה, אמר: “אני בר מזל שהייתה לי את הזכות לשחק מאות משחקים באולד טראפורד. אף אחד לא יוכל לקחת ממני את הזכרונות האלה. אבל, אולד טראפורד השתנה לאורך השנים ואנחנו בנקודה שבה הוא צריך להשתנות שוב. זאת, כדי להבטיח שלמנצ’סטר יונייטד יהיה אצטדיון ברמה עולמית, כיאה לקבוצה הגדולה בעולם”.

נוויל אמר גם כי: “למרות שאני רוצה את הטוב ביותר עבור מנצ’סטר יונייטד, אני רוצה את אותו הדבר עבור הקהילה שמסביב. אולד טראפורד צריך להיות אצטדיון שכל תושבי מנצ’סטר יוכלו להתגאות בו, ולהוות כלי משמכותי לצמיחת האזור של העיר, שהוזנח במשך יותר מדי שנים”.

יונייטד, שתחגוג 114 שנה לאצטדיון החלומות, תקווה לחידוש באצטדיון וביכולת המקצועית כאחד, ובכך לחזור להיות ‘מנצ’סטר יונייטד’ הראויה לאצטדיון עתיק ומסורתי כל כך, לאחר למעלה מ-2,500 משחקים ששוחקו בו.

1 תגובה
  1. שון כותב

    רונאלדו ידע על מה הוא מדבר מסתבר

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן