אולי הפעם? מויזה קין סיכם את תנאיו בפיורנטינה

מויסה קין בדרך לפיורנטינה.

אחרי 4 שנים ביובנטוס, הנהלת המועדון מחפשת למכור אותו למרבה במחיר, כשהמובילה היא פיורנטינה. על פי הדיווחים האחרונים באיטליה קין סיכם את תנאיו אצל הויולה, כשהפרטים האחרונים שנותרו פתוחים הם תג המחיר של השחקן עליו דנות שתי הקבוצות.

על פי הדיווחים, תג המחיר של החלוץ נע בין 12 ל-15 מיליון יורו, כשפיורנטינה מנסה להוריד את המחיר. השחקן עצמו מתלהב מהמעבר ודוחף לסיכום עם פיורנטינה.

קין בן ה-24 החל את הקריירה שלו באיטליה, באקדמיה של יובנטוס. החלוץ שנחשב לעילוי אז, זכה כבר בגיל 16 להופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של המועדון כשהחליף את מריו מנדז’וקיץ’ במסגרת המחזור ה-13 לעונת 16/17 בסריה א’, והפך ליליד שנות ה-2000 הראשון שעורך הופעה בליגה.

מספר ימים לאחר מכן, המשיך האיטלקי באותו קו כשעלה להופעת בכורה בליגת האלופות, גם בה הפך ליליד שנות ה-2000 הראשון ששיחק במפעל. במטרה לתת דקות לחלוץ הצעיר, הושאל קין ב-2018 להלאס ורונה לעונה אחת, שם הוא כבש 4 שערים ב-19 הופעות. בסיום העונה הוא שב ליובנטוס – אך לא מצא את עצמו בקבוצה. אחרי שבחר לעזוב את יובנטוס ב-2019 קין נדד בין מועדון למועדון במטרה למצוא את הפורמה שתייצא את הפוטנציאל אך הוא כשל גם באנגליה וגם בצרפת, עד שחזר ליובנטוס ב-2021. גם אחרי שחזר לאיטליה קין לא מצא את עצמו, וגם כשזכה להזדמנויות לא מימש אותן וכבש רק 14 שערים בשלושת העונות שחלפו. כעת כאמור בחלוץ מצא לעצמו יעד חדש, והוא יקווה שהפעם זה יעבוד.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן