אותם צבעים קבוצה שונה | ארטם דובביק לאתלטיקו מדריד?

הקולצ'ונרוס מעוניינים בשירותיו של מי שסיים בעונה האחרונה כמלך השערים בספרד

לפי דיווחים רבים בספרד, אתלטיקו מדריד מעוניינת להחתים את חלוצה של ג’ירונה ארטם דובביק. ההצעה הראשונה של המדרידאים בסך 25 מיליון אירו נדחתה, הקטאלונים מצפים להכניס בין 30 ל-35 מיליון אירו ממכירתו של החלוץ. דובביק, הנחשב לרכש היקר ביותר של ג’ירונה כשנרכש בתמורה ל-7 מיליון אירו, עשוי להפוך לשחקן שנמכר במחיר הגבוה ביותר אי פעם מהקבוצה הספרדית.

האוקראיני בן ה-26 הגיע מדניפרו המשחקת במדינה בה נולד אחרי שכבש במדיה 44 שערים ב-71 הופעות וסיים את עונתו הראשונה בספרד כמלך השערים של הליגה עם 24 כיבושים, אחד יותר מאלכסנדר סורלות’ חלוץ ויאריאל שקושר גם הוא לאתלטיקו מדריד ונראה שהוא מוכן למעבר לשלב הבא.

קבוצתו של סימאונה סיימה עונה מאכזבת במיוחד כשהיא מסיימת במקום הרביעי בליגה ומודחת ברבע גמר ליגת האלופות וחצי גמר הגביע הספרדי. חוליית ההתקפה של הקולצ’ונרוס ככל הנראה תעבור ריענון משמעותי בחלון הקרוב. אנחל קוראה מקושר למעבר לסעודיה, ממפיס דפאיי נכנס לשנתו האחרונה בחוזה ולא צפוי להמשיך בקבוצה, וצמד הכובשים המצטיינים של הקבוצה, אלברו מוראטה ואנטואן גריזמן עברו שניהם את גיל 30. לא מן הנמנע שיבוא עוד חלוץ לצידו של דובביק, כחלק מהמהפכה הקטנה שמבצע המאמן הארגנטינאי בסגל, שכוללת את האפשרות שגם יאן אובלק וסטפן סאביץ’ ימכרו.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן