🚨אחרי 4 שנים: טוני קרוס שוקל לחזור לנבחרת

🚨למעלה משנתיים אחרי הפרישה מנבחרת גרמניה – טוני קרוס לקראת קאמבק בינלאומי.

הקשר הגרמני, בן ה34, שוקל ברצינות לחזור לסיבוב אחרון בנבחרת הלאומית, ולהיות חלק מהסגל לקראת יורו 2024 – שייערך בגרמניה בקיץ הקרוב.

על פי הדיווח ב’אתלטיק’ – טוני קרוס החל לחשוב על האפשרות של חזרה לנבחרת בתקופה האחרונה. לקרוס יש מערכת יחסים טובה עם מאמן הנבחרת הגרמנית – ג’וליאן נגלסמן, איתו הוא גם חולק סוכנות. רק בחודש שעבר כינה נגלסמן את האפשרות של חזרה של קרוס לנבחרת כ”רעיון מעניין”. שחקנים נוספים בנבחרת גרמניה, כולל חברו מריאל מדריד – אנטוניו רודיגר , הביעו לא פעם את רצונם לגבי חזרתו של קרוס לנבחרת הלאומית. בחודש שעבר דווח בבילד הגרמני מדווחים כי נציגים מהנבחרת הגרמנית יצרו קשר עם נציגיו של טוני קרוס במטרה להחזיר אותו מהפרישה הבין-לאומית עליה הכריז.

כזכור, לפני כשנתיים וחצי הודיע קרוס על פרישתו מנבחרת גרמניה. ההודעה הגיע על רקע הכישלון של נבחרת גרמניה בטורניר היורו 2021(2020), אז היא הודחה בשלב שמינית הגמר על ידי אנגליה. “106 פעמים שיחקתי עבור גרמניה ובכל פעם נתתי הכל”, כתב אז הקשר הגרמני בחשבון האינסטגרם שלו. “ההחלטה שלי לפרוש מהנבחרת אחרי היורו התקבלה כבר לפני הרבה זמן, והיה לי ברור שלא אקח חלק במונדיאל 2022 בקטאר. הסיבה המרכזית היא הרצון להתמקד במטרות שלי עם ריאל מדריד בשנים הבאות”.

טוני קרוס ערך את הופעת הבכורה שלו במדי נבחרת גרמניה במרץ 2010. למעט יורו 2016, קרוס לקח חלק בכל הטורנירים הגדולים בהם שיחקה גרמניה (מונדיאל 2010, יורו 2012, מונדיאל 2014 ומונדיאל 2018). קרוס היה חלק משמעותי מאוד בנבחרת גרמניה של מונדיאל 2014 – אותה נבחרת שסיימה את הטורניר כאלופת העולם. ב106 הופעותיו בנבחרת גרמניה קרוס כבש 17 שערים.

בתקופה האחרונה, כאמור, קרוס החל לשקול אפשרות של חזרה לנבחרת הלאומית. וכעת נשאר לראות מה הוא יחליט.

1 תגובה
  1. אפי כותב

    נבחרת מקרטעת, מצד שני זה טורניר ביתי עם הקהל והתואר היחיד שחסר לו…אם אני מנהל הנבחרת אני עושה הכל כדי להחזיר אותו לטורניר

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן