🚨איבן ראקיטיץ’ בדרך החוצה מהכדורגל האירופי?

🚨הקשר הקרואטי הותיק צפוי לעזוב את סביליה ולצאת להרפתקה חדשה בסעודיה

איבן ראקיטיץ’ התחיל את דרכו בשוויץ, בפ.צ באזל.

אחרי שתי עונות בהן הראה יכולת מרשימה מאוד בתור נער צעיר, חתם ראקיטיץ’ בשאלקה 04 הגרמנית – מועדון שידוע ביכולתיו לפתח שחקנים בעלי פוטנציאל. את 4 השנים הבאות בילה הקרואטי בגרמניה, למד והתפתח בתור שחקן, ואחרי 135 הופעות בהן כבש 16 שערים ובישל 29 נוספים חתם בענקית הספרדית סביליה בחלון ההעברות של ינואר תמורת 2.5 מיליון אירו.

הקדנציה הראשונה בסביליה נפתחה פשוט נהדר.

בחצי השנה הראשונה שלו היה מעורב ב-7 שערים ב-13 הופעות בלבד, והמשיך את היכולת בעונות שלאחר מכן כשהשתלט על עמדת הקשר המרכזי אצל האנדלוסים.

בסיום עונת 2013/14, אחרי זכייה דרמטית בליגה האירופית, עבר הקשר לברצלונה, ששילמה עליו 18 מיליון אירו.

בששת העונות שלו בקטלוניה השאיר הקרואטי את חותמו.

כבר בעונת הבכורה זכה עם הבלאוגרנה בליגת האלופות, כשפתח בהרכב ב-11 שניצחו 3-1 את יובנטוס בגמר. לליגת האלופות הוסיף גם ארבע אליפויות בליגה הספרדית ו-310 הופעות, בהן היה מעורב ב-77 שערים. בתקופה שלו בבירת קטלוניה זכה ראקיטיץ’ להפוך לקרואטי עם מספר ההופעות הגדול ביותר בברצלונה.

בתחילת עונת 2020/21 נפרד ראקיטיץ’ מברצלונה וחזר הביתה, לסביליה, לעונות האחרונות בקריירה.

לרוע מזלו, אלו היו העונות בהן החלה הנפילה של האנדלוסים והוא לא יכל להושיע, אך למרות שכשלו בליגה כן זכה הקרואטי להניף תואר אחרון בקריירה כשזכתה סביליה בליגה האירופית בסיום עונת 2022/23.

כעת, על פי מספר דיווחים ראקיטיץ’ מיצה את התקופה באירופה, ובשיחות מתקדמות עם אל שבאב הסעודית.

אז ראקיטיץ’ מעולם לא היה השחקן שקיבל הכי הרבה קרדיט, אבל הוא הוסיף צבע לכל קבוצה שבה היה ואנחנו ללא ספק נתגעגע לאחד השחקנים הכי לא מוערכים שביקרו באירופה בשנים האחרונות.

3 תגובות
  1. or7m כותב

    אנדרייטד ענק

  2. עמר כותב

    קריירה מפוארת, מהימים של ילד פלא בשאלקה ועד השיא בברצלונה או הסמל בסביליה. המון תארים ורגעים יפים, כדורגלן שלמרות שהוא משחק בנבחרת קטנה יחסית כמו קרואטיה עשה מסע בינלאומי מרשים גם כשייצג את ארצו, אם מודריץ׳ ההיסטורי לא היה בן דורו אף קרואטי לא היה מאפיל עליו.

    חבל לי שעוזב את אירופה, יש לו עוד מה לתת ועבור סביליה אלה חדשות איומות מי היה מאמין לאחר חצי עונה הם עוד מסוגלים לרדת ליגה.

  3. כפיר וילנסקי כותב

    תמיד חשבתי שהוא ילך לאינטר מיאמי

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן