איבן ראקיטיץ’ מתקרב להיידוק ספליט

הקבוצה הקרואטית קרובה להחתים את הקשר הוותיק | כל הפרטים

היידוק ספליט קרובה להחתמה נוצצת בדמותו של איבן ראקיטיץ’.

הקשר בן ה-36 של אל שבאב הסעודית, מבוקש מאוד על ידי הקבוצה הקרואטית, והוא צפוי לחתום בשורותיה כבר בימים הקרובים.

ראקיטיץ’, אשר חתם בינואר האחרון באל שבאב בהעברה חופשית מסביליה, רשם בחצי העונה האחרונה רק 8 משחקים. על אף היותו אחד השחקנים המובילים של נבחרת קרואטיה בעשור וחצי האחרונים, הקשר הוותיק מעולם לא שיחק בליגה המקומית. למעשה ראקיטיץ’ נולד בשווייץ להורים קרואטים והוא גדל באקדמייה של פ.צ באזל. במדי קבוצת הפאר השוויצרית ערך את הופעת הבכורה בקריירת הבוגרים, ורשם בשתי עונות בקבוצה 50 הופעות, בהם הבקיע 11 שערים, בישל אחד נוסף וזכה עימה בגביע השוויצרי. לאחר מכן, שאלקה רכשה את הקשר תמורת 5 מיליון יורו, כאשר בגרמניה הקשר הקרואטי הרשים מאוד עם 135 הופעות, 16 שערים ו-29 בישולים. על אף היכולת הנהדרת, סביליה רכשה את ראקיטיץ’ תמורת 2.5 מיליון יורו בלבד, ובמדי הרוחיבלאנקוס הפך לאחד השחקנים האהובים במועדון. ראקיטיץ’ שיחק במדי סביליה 323 משחקים בהם הבקיע 51 שערים, בישל 63 וזכה עם הקבוצה פעמיים בליגה האירופית, חצי שנה בלבד לפני שעבר לסעודיה.

בתווך, בין הקדנציות בסביליה, ראקיטיץ’ זכור כמובן מתקופתו בברצלונה, שם הוא הבקיע 35 שערים ובישל 42 נוספים ב-310 הופעות. הוא גם זכה עם הקטאלונים ב-4 אליפויות ספרד, 4 גביעים ספרדיים, ליגת אלופות אחד ותארים נוספים. בנוסף לכך, ראקיטיץ’ היה אחד מעמודי התווך של הנבחרת הקרואטית עם הגעה לגמר המונדיאל ב-2018 והוא נמצא במקום החמישי במספר ההופעות בנבחרת עם 106.

כעת, היידוק ספליט, שהחתימה בתחילת העונה שעברה גם את איבן פרישיץ’, בדרך להחתמה גדולה נוספת. העיסוק ספליט רוצה לקרוא תיגר על דינמו זאגרב ורייקה בקרב על האליפות ולהתקדם כמה שאפשר בקונפרנס ליג. מי שעובד על ההחתמות הגדולות הוא מנהלה הספורטיבי של הקבוצה, ניקולה קאליניץ’, חלוץ העבר של המועדון אשר שיחק גם במילאן, אתלטיקו מדריד ופיורנטינה. בנוסף אליו, מאמן הקבוצה החדש הוא ג’נארו גאטוסו, קשר העבר האיטלקי.

 

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן