אינטר ולאוטרו מרטינז שולטים בליגה האיטלקית

נתון נדיר מראה את שליטתה של אינטר בסרייה א’

על ההתנהלות הכלכלית המבריקה של המועדון הכחול ממילאנו בראשותו של בפה מארוטה דיברנו כאן רבות, וכעת ניתן לראות את התוצאות גם על כר הדשא.

החבורה של אינזאגי נמצאת בעיצומה של עונה נפלאה במסגרתה היא מובילה את טבלת הליגה האיטלקית ונמצאת ביתרון 1-0 על אתלטיקו מדריד בשלב שמינית גמר ליגת האלופות. מתחילת השנה האזרחית החדשה, קיימה אינטר עשרה משחקים רשמיים, בהם ניצחה בכולם והעמידה בהם מאזן שערים של 26-4. בסוף השבוע המשיכה הקבוצה את הריצה המבריקה שלה בסרייה א’ עם ניצחון 4-0 על לצ’ה, והיא השיגה את התוצאה מבלי לשחק בהרכב מלא.

לאוטרו מרטינז כבש צמד, העלה את מספר השערים שלו ל-22 שהובקעו ב-23 משחקי ליגה, אליהם הוא מוסיף גם ארבעה בישולים על שמו. כתוצאה מהניצחון, אינטר נותרה במרחק של תשע נקודות בראש הטבלה כשיש לה משחק חסר ביד. בעזרת הצמד, העלה הארגנטינאי את מאזנו ל-101 שערי סרייה א’, ציון דרך מרשים לחלוץ. כמו כן, הוא כבש 20+ שערים עונה שלישית ברציפות ובכך הוא מצטרף לרשימה מצומצמת ביותר של שחקנים שעשו זאת ב-65 השנים האחרונות, ביניהם כריסטיאנו רונאלדו ואדינסון קבאני.


ניתן לטעון כי לנראזורי יש כבר כמעט יד אחת על תואר אלופת המדינה, אך יש נתון אחד שמדגיש את הדומיננטיות שלהם יותר מכל.

נכון לעכשיו, לאינטר יש את ההתקפה וההגנה הטובות בליגה. היא כבשה 63 שערים וספגה רק 12 פעמים, מה שמציב את הפרש השערים שלה על 51. הפרש השערים הזה הוא לא רק הטוב בליגה, אלא הוא גם עולה על מספר שערי הזכות שכל קבוצה אחרת כבשה בליגה הבכירה. מילאן, ברשותה ההתקפה השנייה בטיבה בליגה, הבקיעה 50 פעמים ואפילו היא נמצאת מרחק שער אחד מהפרש השערים המדהים של אינטר. נתון זה מדגיש את הדומיננטיות של הקבוצה של סימונה אינזאגי בליגה, כשהם לא מתכננים להוריד את הרגל מהגז.

 

1 תגובה
  1. חיים כותב

    טירווווף מה שאינזאגי עושה

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן