איתן טיבי האריך את חוזהו בהפועל באר שבע

הבלם הוותיק יישאר לעונה נוספת בבירת הנגב, קוז'וך רוצה עוד בלם, עדן שמיר בדרך החוצה | כל הפרטים

איתן טיבי ממשיך בהפועל באר שבע.

המועדון מבירת הנגב הודיע הבוקר (שלישי) כי הבלם הוותיק האריך את חוזהו, וכי הוא יישאר באדום לעונה נוספת – עד קיץ 2025.

זו תהיה העונה הרביעית של טיבי באדום, אחרי שהוא הגיע לקבוצה ביוני 2021. טיבי ערך עד כה 99 הופעות במדי הפועל באר שבע בכל המסגרות, בהן הוא כבש שער אחד ובישל שני שערים. בעונה החולפת תחת אליניב ברדה שותף הבלם בן ה-36 ב-31 משחקים, כאשרברובם הגדול הוא גם פתח בהרכב. הוא הנהיג את חוליית ההגנה של האדומים, שספגה 40 שערים והייתה להגנה השלישית בטיבה בליגה. טיבי גם הגיע עם הפועל באר שבע עד לגמר גביע המדינה, בו היא הפסידה למכבי פתח תקווה.

הפועל באר שבע תנססה להרים הילוך בשבוע הקרוב בכל הקשור להכנות לקראת העונה הבאה. החבורה של רן קוז’וך תחל את העונה בעוד חודש בדיוק, כשתפגוש במסגרת הסיבוב השני של הקונפרנס ליג את צ’רנו מורה הבולגרית. בעקבות המלחמה האדומים לא יוכלו לארח את המשחק הביתי בישראל, ועל כן שני המשחקים ייערכו בבולגריה. קוז’וך מעוניין לצרף בלם נוסף לחוליית ההגנה, אך עדיין אין משא ומתן עם אף שחקן.

בנוסף, הקשר עדן שמיר צפוי לעזוב את המועדון לאחר  שנתיים. שמיר סיים את חוזהו במועדון והאופציה עליו נגמרה לפני עשרה ימים, כאשר עד כה לא הוצע לו חוזה חדש במועדון. השחדן בוחן אפשרויות מהארץ ומחו”ל, והוא יחליט על עתידו בקרוב.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן