אלברט גודמונדסון מעורר עניין ברחבי אירופה

האיסלנדי, שכבש שלושער מול נבחרת ישראל בחצי גמר הפלייאוף, מבוקש אצל הגדולות באירופה.

חלוצה של גנואה, אלברט גודמונדסון, שמוכר לקהל הישראלי בזכות הופעתו מול הנבחרת שלנו בשלישי שעבר, נמצא בעיצומה של עונה נהדרת בסרייה א’. עד כה, ב-27 משחקים העונה בליגה, הוא כבש 10 שערים ובישל 3 נוספים, מה שעורר את העניין של מספר מועדונים בליגה האנגלית והאיטלקית.

דיווחים בארץ המגף הצהירו כי טוטנהאם ומועדון נוסף בפרמיירליג מעוניינים בשחקן בן ה-26, אך אינטר צפויה להיות זו שתחתים אותו בסופו של דבר.

האיסלנדי הצטרף לגנואה בינואר 2022, ובנובמבר האחרון האריך את חוזהו במועדון עד לקיץ 2027. תג המחיר שלו מוערך בכ-30 מיליון אירו על ידי קבוצתו, אשר מכרה את ראדו דראגושין לספרס בינואר. בעונתו הראשונה באיטליה הוא לא הצליח למנוע את ירידת קבוצתו לסרייה ב’, אך הציג יכולת נהדרת אשתקד מה שסייע לה לחזור לליגה הבכירה באיטליה. ערכו של השחקן עולה בהתמדה בשנה האחרונה והעונה, שחקן ההתקפה משגשג והוא אחד השחקנים המצטיינים בקבוצה בפרט, ומחוץ למועדונים הגדולים בסרייה א’ בכלל, וכאמור מעורב ב-13 שערים בליגה.

בהמשך לאותו דיווח נאמר כי דחה את הרעיון של העברה לפיורנטינה בחלון החורף האחרון. הוא חש כי באפשרותו לבצע מעבר לקבוצה גדולה יותר, וחשב על עתידו המקצועי. בנוסף, השחקן רוצה להישאר בסרייה א’ בעונה הבאה ומביע את רצונו לעבור לקבוצה הכחולה ממילאנו, אותה הוא סימן כיעד המועדף עליו.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן