אליסון בקר מבוקש בערב הסעודית

שוער ליברפול יקבל "הצעה מפלצתית" מסעודיה | כל הפרטים

שוער ליברפול אליסון בקר מבוקש בליגה הסעודית.

על פי מספר דיווחים, מספר מועדונים בערב הסעודית מעוניינים בשוער הברזילאי הבינלאומי, וכי הוא צפוי לקבל בקיץ הקרוב “הצעה מפלצתית”.

ההעדפה של אליסון היא להישאר באירופה גם במקרה של עזיבת ליברפול בחלון ההעברות של הקיץ הקרוב. השוער בן ה-31 רוצה להמשיך לשחק בליגת האלופות, וגם מעוניין לשמור על מקומו כשוער הראשון של ברזיל. אליסון נמצא בליברפול מאז 2018 והיה נהדר עבור האדומים לאורך השנים. הוא ביסס את מעמדו כשוער ברמה עולמית, ויהיה קשה לליברפול להחליף אותו אם יעזוב את המועדון. ‏הברזילאי הצטרף לליברפול תמורת 67 מיליון ליש”ט, ועזר לקבוצתו לזכות בחמישה גביעים גדולים, כולל זכייה בפרמייר ליג ובליגת האלופות.‏

אליסון‏‏ התמודד עם פציעות העונה הנוכחית, אבל עדיין רשם 28 הופעות פרמייר ליג במדי ‏ליברפול‏‏, שמר על שמונה פעמים על רשת נקייה וספג 30 שערים בלבד.‏ עם זאת, גורמים במועדון האנגלי לא פסלו אפשרות של עזיבה בקיץ הקרוב, ואמרו כי: “כל האפשרויות פתוחות”.

בליברפול ניסו בשבועות האחרונים להתניע מהלך של רכישת שוער מונצה מיקלה די גרגוריו. ‏השוער כבר סגר את תנאיו ביובנטוס, כאשר האדומים ניסו להתניע מחטף של הרגע האחרון והציעו גם למונצה וגם לדי גרגוריו סכומים גדולים יותר מאלה שסוכמו עם הגברת הזקנה. ליברפול רצתה את השוער האיטלקי כיורש אפשרי לאליסון, מתוך ההבנה שמקומו במועדון לא מובטח.‏ ‏עם זאת, ביממה האחרונה דווח באיטליה כי השוער בחר לשמור על המילה שנתן לגברת הזקנה, והנהלת מונזה החליטה ללכת עם החלטתו ולתת לו לחתום ביובנטוס.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן