🚨רשמית: אלי דסה ימשיך בדינמו מוסקבה לעונה נוספת

חוזהו של הישראלי הוארך אוטמטית והוא יישאר ברוסיה לעונה נוספת | כל הפרטים

אחרי שנתיים בדינמו מוסקבה – אלי דסה ממשיך לעונה שלישית.

חוזהו של המגן הישראלי, שמשחק ברוסיה מאז ספטמבר 2022, הוארך היום (שני) אוטמטית לעונה נוספת.

על פי התנאים בחוזהו האחרון של דסה, במידה והשחקן ישחק 20 משחקי ליגה בעונה הנוכחית – החוזה שלו יוארך בשנה. דסה שיחק 20 משחקים בעונה האחרונה, ובשל כך החוזה שלו הוארך אוטמטית לעונה נוספת – עד סוף עונת 2024/25.

חוזהו החדש של דסה יהיה זהה לחוזהו האחרון בקבוצה, שעל פי ההערכות עומד על כמיליון וחצי דולר לעונה, סכום גבוה בהרבה מהסכומים שמשולמים בליגה הישראלית. שמו של דסה עולה כמעט בכל חלון כמועמד לחזור לקבוצות הגדולות בישראל, ובדיווח ברוסיה מהחודש שעבר גם נטען כי הקבוצות הגדולות בישראל מעוניינות במגן. אך כאמור, האופציה מומשה והוא ימשיך בדינמו מוסקבה.

דסה, בן ה-31, הגיע לרוסיה לפני כשנתיים לאחר שסיים את חוזהו בויטסה ארנהיים ההולנדית, במדיה הוא שיחק במשך שלוש עונות. הוא ערך עד כה 52 הופעות במדי הקבוצה הרוסית, בהן הוא רשם 4 בישולים. העונה הוא שיחק 22 משחקים במדי הקבוצה, 20 בליגה הרוסית ו-2 בגביע הרוסי. הוא פתח בהרכב 18 פעמים ורשם 2 בישולים. הוא הגיע להולנד במאי 2019, אחרי 4 שנים מוצלחות במכבי תל אביב, במהלכן הוא זכה באליפות ופעמיים בגביע הטוטו. בשנים האחרונות הפך דסה גם לאחד משחקני המפתח של נבחרת ישראל, ולפני כשנה הוא אף הפך לקפטן הנבחרת במדיה הוא רשם 62 הופעות.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן