אל-הילאל דוהרת לאליפות על חשבון אל-נאסר

אל-הילאל 3 - 0 אל-נאסר

זו לא הצהרה ריקה מתוכן: אל-הילאל ואל-נאסר הציגו אמש את אחד ממשחקי הכדורגל הגדולים של העונה.
ולא, לא רק בערב הסעודית. הקרב הגדול בפסגת הליגה המקומית הבטיח וקיים – ועוד איך שהוא קיים.

4 נק’ הפרידו בין הראשונה אל-הילאל לשנייה אל-נאסר לפני שריקת הפתיחה.
אל-נאסר עם איימריק לאפורט, אלכס טלס, מרסלו ברוזוביץ’, סקו פופאנה, אנדרסון טאליסקה, אוטאביו, סאדיו מאנה ואחד כריסטיאנו רונאלדו הגיעו למפגש הזה אחרי 5 ניצחונות רצופים בליגה.
אל-הילאל עם בונו, קוליבאלי, רובן נבש, מילנקוביץ’ סאביץ’, מלקום ואחד אלכסנדר מיטרוביץ’ הגיעו למפגש הזה עם 8 ניצחונות רצופים בליגה, כשהקבוצה של ז’ורז’ה ז’סוס עוד לא הפסידה העונה אחרי 15 מחזורים בליגה.

עוד לפני שריקת הפתיחה שתי הקבוצות ידעו שהן מגיעות לשדה קרב טעון מאד.
הקהל המקומי של אל-הילאל הבעיר את האצטדיון עם מופע אבוקות מרשים ובמשך 45 דק’ נטולות שערים אך מלאות קצב והחמצות – אחת מהן כמעט והביאה לשער העונה של טאליסקה, אפשר היה לשמוע את הקהל המקומי “מקניט” את שחקני אל-נאסר בשירת “מסי, מסי, מסי” כמעט לאורך כל המחצית הראשונה, זאת כאמור בכדי לנסות להוציא את כריסטיאנו רונאלדו מריכוז והם עשו זאת למרות שלאו מסי עצמו דחה הצעה מאד יוקרתית מקבוצתם.

קבלת הפנים שחיכתה לכריסטיאנו רונאלדו באל-הילאל

המשחק כאמור שוחק בקצב מאד גבוה כשאל-נאסר רושמת סך של 13 בעיטות ואל-הילאל רושמת 16 בעיטות.

בדקה ה 64, אחרי החמצות רבות השער הראשון נכבש דווקא מראשו של סרגיי מילנקוביץ’ סאביץ’ עם שער נגיחה נפלא ממרחק של 11 מטר.

זה היה גם דו קרב מרתק בין מלך השערים של הליגה כריסטיאנו רונאלדו (15) שגם כבש שער נפלא שנפסל בעקבות נבדל מאד גבולי, ובין אלכסנדר מיטרוביץ’ (13) שכבש פעמיים בדקות הסיום, פעם אחת כשהוא מנער מעליו את כריסטיאנו רונאלדו בכדור קרן בדקה ה 89.
רונאלדו התלונן לשופט שנדחף על ידי הסרבי הענק, אך השופט סבר שזו הייתה דחיפה לגיטימית ואישר את השער, ובדקה ה 90 זה היה כאמור שוב מיטרוביץ’ שקבע את תוצאת הסיום – 3:0 לאל-הילאל על אל-נאסר במשחק העונה.

המשחק הקצבי היה כאמור טעון ועצבני, ואחרי השער השלישי אפשר היה לראות את הבלם המקומי עלי אלבולייחי מנסה “לחפש” את כריסטיאנו רונאלדו, בעוד אקט של הקנטה.
לאחר מכן הבלם הורחק בכרטיס אדום בזמן הפציעות של המשחק, לאחר מהומה בה היה מעורב.

גם הקהל המקומי נשאב כאמור אל ההקנטות הרבות ואפשר היה לשמוע אותם שרים לכריסטיאנו רונאלדו ומנסים להקניטו גם לאחר המשחק.

כאמור, משחק עונה שהבטיח וקיים.
קצב נהדר, המון מצבי הבקעה, כוכבים גדולים על הדשא כשמסביבם אווירה נפלאה ותוצאת סיום חד משמעית שממקממת את אל-הילאל בפסגת הליגה, כשאנחנו ממש באמצע העונה.

תקציר המשחק:

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן