אל נאסר פתחה בשיחות עם וויצ’ך שצ’סני

שוער יובנטוס בדרך לליגה הסעודית? | כל הפרטים

וויציך שצ’סני בדרך לכסף הגדול?

לפי דיווח של העיתונאי פבריציו רומאנו, המועדון הסעודי אל נאסר פתח בשיחות עם שצ’סני. הסעודים רוצים את שוער יובנטוס לעמדת השוער הראשון בקבוצה בעונה הבאה. קבוצת הכוכבים בה משחקים בין היתר כריסטיאנו רונאלדו, סאדיו מאנה, מרסלו ברוזוביץ’, אמריק לאפורט מעוניינת להתחזק גם בעמדת השוער ולנסות בעונה הבאה לזכות באליפות לאחר שסיימה במקום השני העונה אחרי אל הילאל.

המועדון הסעודי מעדיף להביא את אליסון בקר, שוערה של ליברפול, אך הוא כרגע מעוניין להישאר באירופה ולשחק בליגת האלופות. במידה ויגיע, שצ’סני יחליף את דוד אוספינה אשר סיים את חוזהו במועדון.

שצ’סני הצטרף ליובנטוס מארסנל ביולי 2017 תמורת 18 מיליון יורו, ושיחק 7 עונות במדי הקבוצה ובהן 252 משחקים. הוא ממוקם כשוער השביעי עם הכי הרבה הופעות בתולדות הגברת הזקנה. בעונת 2019/20, שצ’סני זכה בשוער העונה בליגה האיטלקית.  ביחד עם יובנטוס, השוער הפולני זכה ב-3 אליפויות, 2 גביעי איטליה ופעמיים בסופר קאפ האיטלקי.  בנוסף לכך, השוער הוותיק הוא השוער הראשון של נבחרת פולין עם 81 הופעות בינלאומיות והוא כמובן יעמוד בשער הנבחרת הפולנית ביורו הקרוב בגרמניה.

העונה, שצ’סני עמד בשערה של יובנטוס ב-35 משחקים בהם ספג 30 שערים ושמר ב-15 משחקים על שער נקי. כעת, כאשר יובנטוס בדרך להחתים את מיקלה די גרגוריו, שוערה של מונזה האיטלקית, ובדרך להאריך חוזה למאתיה פרין, השוער השני של הקבוצה, מעמדו של שצ’סני יפחת והקבוצה האיטלקית מוכנה למכור אותו.

 

 

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן