“אמבפה הוא מפלצת, עקף אותי מזמן” | תיירי הנרי בראיון

הכוכב הצרפתי התיישב לראיון קצר על אמבפה, גריזמן ונבחרת צרפת

רגע אחרי הגרלת שלב הבתים של טורניר הכדורגל באולימפיאדת פריז 2024, התיישב מאמן הנבחרת הצרפתית עד גיל 23 ואגדת המדינה תיירי הנרי לראיון קצר בו דיבר על אמבפה הכוכב הצרפתי, שעתיד להצטרף לקבוצתו באולימפיאדה הקרובה, “האם אמבפה יותר טוב ממני? הוא עקף אותי מזמן, קליאן נמצא כבר בעתיד הוא הייצוג של הכדורגל שלנו בכל מקום בעולם”.

עוד הוסיף המאמן הצרפתי, “הוא כל כך טוב, אנחנו מדברים פה על מפלצת. בוא נהיה שמחים שקיליאן הוא צרפתי, בכל מקום שאני נמצא מחמיאים לי עליו ואומרים ‘אתם כל כך ברי מזל בצרפת להחזיק בשחקן כמוהו’. כאן, אם נדבר על התכונות שלו תמיד נמצא איזה הערה שלילית כי הרים את האצבע, כי הוא עשה את זה ולא את זה. אבל בחו”ל ממש מקנאים בנו”.

למרות האמירה המפוצצת של הנרי אמבפה עוד לא עקף את המאמן הצרפתי לו 51 שערים בטריקולור, לזכות הכישרון הצעיר 46 שערים במדי הנבחרת שהם יותר מ-44 הכיבושים של אנטואן גריזמן אותו הנרי גם לא שכח להזכיר, “קיליאן הוא יוצא מן הכלל, מטורף. אבל אל תשכחו את גריזמן שממשיך להוות דוגמא לעבודה קשה לצד כישרון. גריזמן הוא ללא ספק הכדורגלן הכי אנדרייטד (לא מוערך) שקיים בעולם”.

עוד אמר הצרפתי, “לרוב, אנחנו מדברים על אמבפה בצורה מוצדקת, אבל גריזמן. תראו איזה מסירות איזה שערים הוא שם. תראו לי שחקן בהיסטוריה שיכול לשחק נהדר בארבעה תפקידי התקפה שונים כמוהו? אין כל כך הרבה, ‘גריזו’ הוא אחד מהאלה.”

נבחרת צרפת עד גיל 23 הוגרלה בית א’ בוא תתמודד מול ארצות הברית, ניו זילנד והמנצחת בפלייאוף אפריקה/אסיה. צרפת שמגיעה למשחקים ביולי הקרוב בפריז כפייבוריטית ברורה, תקווה לקבל לשורותיה את קיליאן אמבפה לאחר שריאל מדריד ומועדונים נוספים הודיעו כי לא ישחררו את שחקניהם לשני מפעלי כדורגל שונים בקיץ (יורו/ קופה אמריקה/ אולימפיאדה).

1 תגובה
  1. מיכאל קוכמן כותב

    הנרי יודע מה הוא שווה, הוא לא היה אומר את זה סתם.
    אמבפה יהיה גדול שחקני צרפת (המדינה של קופה, פלאטיני, זידאן ובנזמה) אולי שני רק לזידאן, מכל השאר הוא גדול בפער.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן