אנחליניו נשאר ברומא, ספינצולה עוזב

המגן הספרדי עובר בהעברה קבועה לג'לארוסי, המגן האיטלקי יעזוב

רומא מודיעה רשמית כי אנחליניו, המגן השמאלי הספרדי בן ה 27 ממשיך בקבוצה והפעם בהעברה קבועה לאחר שהושאל מר.ב לייפציג בינואר האחרון. המגן הספרדי בילה את חצי העונה הראשונה בגלאטסראיי כמושאל מלייפציג ובסוף חלון ההעברות בחורף האחרון עבר כמושאל לרומא. אנחליניו שיחק במדי הג’לארוסי 20 משחקים בהם בישל שער אחד וכעת הוא יצטרף באופן קבוע לקבוצה של דניאלה דה רוסי תמורת 5.20 מיליון יורו.

אנחליניו גדל בדפורטיבו לה קורוניה עד שהצטרף בגיל 16 לנוער של מנצ’סטר סיטי. מהקבוצה האנגלית המגן יצא להשאלות רבות בניו יורק סיטי, ג’ירונה, מאיורקה ונאק ברדה ההולנדית עד שנמכר ב 2018 לפ.ס.וו איינדהובן. לאחר עונה מוצלחת בה נבחר להרכב השנה בליגה ההולנדית ולכישרון השנה בליגה, מנצ’סטר סיטי הפעילה את סעיף הרכישה בחזרה ב 12 מיליון יורו והמגן הספרדי שיחק 12 משחקים תחת פפ גווארדיולה עד שהושאל בינואר 2020 ללייפציג.

לאחר חצי עונה מוצלחת בגרמניה, הצדדים סיכמו שההשאלה תימשך לעונה נוספת ובתום העונה, לייפציג רכשה את אנחליניו תמורת 18 מיליון יורו. לאחר עונה נוספת בלייפציג, המגן השמאלי הושאל להופנהיים, לגלאטסראיי ורומא, וכעת רומא מודיעה כי המגן יעבור בהעברה קבועה עם חוזה עד 2028.

בשל העברתו הקבועה של אנחליניו, לאונרדו ספינצולה, המגן האיטלקי בן ה 31 צפוי לעזוב את רומא לאחר 5 עונות במדי הקבוצה. המגן שיחק העונה 36 משחקים במדי הקבוצה בהם הבקיע שער אחד ובישל ארבעה כאשר את רוב הופעותיו עשה כמחליף. ספינצולה שיחק במדי הג’לארוסי 151 משחקים בהם הבקיע 7 שערים ובישל 21 וזכה בתקופה זו לזימון לנבחרת איטליה ביורו האחרון בו זכו, כאשר המגן שחקן הרכב אצל האזורי וסיים את הטורניר עם 2 בישולים ומקום בהרכב מצטייני אליפות אירופה לאותו הטורניר.

בנוסף לכך, המגן זכה עם רומא בקונפרנס ליג ב2022. כעת חוזהו של המגן האיטלקי ברומר מסתיים ועל פי הדיווח של פבריציו רומאנו אין כוונות לחידוש החוזה והשחקן יעזוב את רומא כשחקן חופשי.

 

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן