“אנחנו מגיעים עם הרגליים על הקרקע ועם הראש בעננים”| כריסטיאנו רונאלדו בראיון

הכוכב הפורטוגלי התיישב לראיון קצר לקראת היורו המתקרב עם הנבחרת, מיהו מנהיג והעצות שיש לו לשחקנים אחרים | הראיון המלא

בעוד כ-5 ימים, יעלה כריסטיאנו רונאלדו עם נבחרת פורטוגל למשחק הראשון במסגרת יורו 2024. הפנומן הפורטוגלי יחל את טורניר היורו מספר 6 שלו, עם מטרה אחת ברורה – להניף שוב את הגביע. רגע לפני פתיחת הטורניר, התיישב מספר 7 האגדי לראיון מיוחד בו הוא דיבר על מספר נושאים מעניינים.

“תמיד יש מקום לשיפור, ותמיד אנחנו מנסים להשתפר בדברים מסויימים, שנה אחר שנה”. אמר כריסטיאנו רונאלדו. “אני מאמין שאני שחקן שלם אבל תמיד יהיו דברים שאני יוכל להפוך לטובים יותר. אתה חייב להסתגל לגיל, ובגילי יש הרבה דברים שלא יכולתי לעשות בעבר, או חולשות מסויימות שמתחילות להתגלות”.

“זה הדבר הכי חשוב בחיים, ההסתגלות”, המשיך הפורטוגלי. “אם שחקן רוצה שתהיה לו קריירה ארוכה, הוא חייב להסתגל למצב שבו הוא נמצא. זה מה שאני מנסה לעשות, זה לא צירוף מקרים שאני משחק ברמות הגבוהות כבר 20 שנה. וזה מאוד קשה להמשיך ולהיות רלוונטי, ולשמר את היכולת שלך. רק עם משמעת עצמית ועבודה קשה אתה יכול להגיע למספרים כאלה”.

כריסטיאנו רונאלדו, קפטן נבחרת פורטוגל ומלך ההופעות והשערים של היורו בכל הזמנים, עומד כנראה בפני טורניר היורו האחרון שלו. הטורניר האחרון בו יוכל להעניק לנבחרת פורטוגל תואר כלשהו, כשהוא עצמו היה לראשון בנבחרת להניף תואר מסוים: “לכל שחקן יש את הדרך שלו להנהיג. אני חושב שהבסיס להנהגה שלי, היא מי שאנחנו, איך אנחנו מרגישים ומה שחווניו לאורך הקריירה שלנו. אני מנסה להוביל בדרך שהיא פרודקטיבית. אני רוצה להיות שחקן שעוזר לשחקנים אחרים, אחד שדואג לך כשאתה זקוק לו, מודל לחיקוי, ומקצוען”.

כריסטיאנו הוסיף ואמר כי: “אני לא אחד שאוהב כל כך לדבר, אלה מעדיף להראות לאחרים מי אני. וכשהכל לא הולך לפני התוכניות ומשתבש, שם אתה צריך לקום לעזור ולתמוך. גם שהכל בסדר אתה צריך לפעול יחד עם השחקנים האחרים. מנהיגות הוא נושא מאוד אישי, כל אחד לוקח את זה לכיוון שלו. ובתוך הקבוצה שלנו יש הרבה מאוד מנהיגים, כל אחד בדרך שלו. וזאת אחת הסיבות שאני מאמין שיש לנו נבחרת טובה”.

נבחרת פורטוגל שהוגרלה לבית ו’ לצידם של נבחרות טורקיה, גאורגיה וצ’כיה. תקווה בעזרת סוללת הכוכבים שלה להוות יריבה ראויה, ולכבוש גם את התואר הזה: “אני שמח וגאה להיות השחקן הראשון לשחק בשישה טורנירי יורו, אני מאוד נרגש מזה, וזאת הוכחה לקריירה הארוכה שלי. ההישג הזה הוא רק חלק ממה שכריסטיאנו רונאלדו השיג בעולם הכדורגל. אני שמח ומרגיש בר מזל להיות כאן ולסייע לנבחרת שלי להשיג את המטרות שלה. ובראש ובראשונה לזכות בטורניר, זאת מטרת העל”.

על הקהל אמר כריסטיאנו: “האוהדים הפורטוגלים תמיד חשובים עבורנו, ממש כמו האנשים שיצפו בנו בטלוויזה בבית, בגלל שהאנרגיה שלהם תורגש בגרמניה. אני רוצה שהם ימשיכו לעשות מה שהם עשו תמיד: לתמוך בנבחרת ובשחקנים. כשחקנים אנחנו מרגישים את התמיכה הזאת על המגרש וביחד אנחנו אפילו יותר חזקים”.

“אני בטוח שהנבחרת הזאת תביא הרבה שמחה לאוהדים הפורטוגלים. אבל לדעתי הדור הטוב ביותר של השחקנים הם אלו שמנצחים. אני מקווה שהנבחרת הזאת תוכל לנצח בגלל שיש כאן כישרון נהדר”.

לסיום אמר הפנומן: “כמו שכולם יודעים רק כישרון טוב אף פעם לא מספיק כדי לנצח. יש הרבה דברים שצריכים להצליח כדי לנצח במפעל שכזה. יש לנו את כל הכלים כדי לנצח, אבל אנחנו צועדים צעד צעד משחק אחר משחק, באמונה שלמה שאנחנו מסוגלים לזכות. מה שהשגנו ב-2016 היה היסטורי, ברמה המדינית וברמה העולמית. אנחנו מגיעים עם הרגליים על הקרקע ועם הראש בעננים, ונעשה הכל כדי לזכות ביורו”.

1 תגובה
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    כלב מי שלא אוהב אותך

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן