אנחנו רוצים להיות איפה שריאל מדריד נמצאת היום | ג’ים רטקליף בראיון

החוקים המגבילים של הפרמיירליג, סוגיית המאמן, שילוב שחקנים צעירים והצעדים הנדרשים בשיקום המועדון. סר ג’ים רטקליף בראיון מיוחד. וגם: הקשר של יונייטד לקוקה-קולה.

סר ג’ים רטקליף הגיע למנצ’סטר יונייטד לפני כחמישה חודשים, כשרכש 25% מבעלות המועדון מידי האחים גלייזר תמורת 300 מליון יורו, ונדמה שמאז שחתם במועדון, איש העסקים בן ה-71 לא מפסיק לעבוד. זה התחיל עם הניסיון להחתמת דן אשוורת’ מניוקאסל, המשיך להבאתו של עומאר בארדה, שעבד ביריבה העירונית מנצ’סטר סיטי, כמנכ”ל המועדון וממשיך כל הזמן בפרוייקטים סביב המועדון.

היום (חמישי), התיישב בעלי יונייטד לראיון מיוחד לסוכנות הידיעות ’בלומברג’, בו הוא דיבר על מגוון נושאים. תחילה, דיבר רטקליף על הרגולציה בפרמיירליג ועל ענייני הכספים בליגה הטובה בעולם. “יש לנו יותר רואי חשבון ממה שיש לנו אנשי ספורט במנצ’סטר יונייטד”, אמר רטקליף בראיון. “אם לא תיזהר, הפרמיירליג תתחיל לבלות יותר זמן בבית המשפט מהזמן שבו היא חושבת על מה שטוב לליגה”.

על הניסיון שלו לחזיר את יונייטד חזרה לימים הגדולים אמר רטקליף: “יש מקום לשיפור בכל מקום שאנחנו מסתכלים על מנצ’סטר יונייטד, ונשפר הכל. אנחנו רוצים להיות איפה שריאל מדריד נמצאת היום, אבל זה ייקח זמן. אני חושב שבסוף נעשה עבודה טובה למדי, אבל יידרשו שנתיים או שלוש כדי להגיע למקום טוב יותר.”

בקיץ האחרון עלה לא פעם נושא מעמדו של, אריק טן האח, מאמן הקבוצה. למרות חוסר שביעות הרצון, במועדון החליטו לבסוף להישאר עם המאמן ההולנדי עונה נוספת. “המאמן הוא לא הבעיה המרכזית במנצ’סטר יונייטד”, אמר רטקליף. “זה מועדון ספורט. צריך להיות תחרותי, צריך מידה של אינטנסיביות, אבל עם צד תומך כי יש לך עסק עם שחקנים צעירים יחסית. מבחינה היסטורית לאריק לא הייתה עד כה סביבה כזו’.

על השחקנים הצעירים ושילובם בקבוצה אמר הבעלים כי: ”המפתח הוא לדעת לשמור עליהם, התוכניות לטורניר מועדונים עולמי חדש הן צעד רחוק מדי. הספורט נמצא בסכנת משחקי יתר של כדורגלנים. אי אפשר פשוט להמשיך לתת להם לשחק כל כך הרבה”.

על מצבת השחקנים הנוכחית ביונייטד אמר רטקליף: “למנצ’סטר יונייטד אין שחקנים שמוערכים ב-100 מיליון יורו או יותר. גם רכישת כוכב על אחד לא תפתור את הבעיה של מנצ’סטר יונייטד. אני לא בטוח שנפתור את כל הבעיות של הקבוצה כבר בחלון ההעברות הראשון”.

לסיום, אמר הבעלים החדש: “כולם בעולם יודעים על מנצ’סטר בגלל מנצ’סטר יונייטד מנצ’סטר יונייטד היא כמו קוקה קולה, לא? כולם מכירים אותה. אני לא בטוח שאני יודע למה זה ככה, אבל זו עובדה.”

 

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן