🚨אנטוניו נוסא בדרך לברנטפורד

🚨הצרעות הגיעו להסכם עם קלאב ברוז׳ על רכישתו של הווינגר הנורווגי 

הקבוצה מהמקום ה-14 בפרמייר ליג הגיעה להבנות עם קלאב ברוז’ על עסקה במסגרתה יעבור נוסא אל הקבוצה מלונדון תמורת סכום שיכול להגיע ל30 מיליון אירו. אור ירוק ניתן מצידו של השחקן, כשהוא יישאר חלק מסגל הקבוצה הבלגית עד לסיום העונה ויהיה שחקנה של ברנטפורד החל מחודש יוני. יש לציין שטרם הושג סיכום רשמי בין המועדונים על העסקה אלא רק הבנות על נכונותה ליציאה לפועל.

נוסא הוא שחקן אגף שמאל בן 18 שיכול לשחק גם באגף הימני וגם כחלוץ, והוא נרכש על ידי המועדון הבלגי בקיץ 2021 ומאז ערך במדיו 64 הופעות כשהוא כובש שבעה שערים ומבשל ארבעה. אין ספק שזוהי עונת הפריצה שלו לתודעה ובה הוא שותף ב28 הופעות בכל המסגרות במדי המדורגת שלישת בטבלת הליגה הבלגית במסגרתן כבש ארבעה שערים ובישל שלושה נוספים.

קבוצה נוספת מלונדון שהתעניינה בשירותיו של נוסא היא טוטנהאם, אך לפי דיווחים הוא בחר בסופו של דבר בברנטפורד מכיוון שהוא רואה בה מקום שיטיב בצורה מירבית להתפתחותו האישית כשחקן, בו הוא יוכל לקבל דקות משחק בעקביות שיתרמו רבות לשיפור משחקו. עצם מעברו, הוא מצטרף לנורווגי אחר בליגה הטובה בעולם, והוא כמובן חלוצה האימתני של סיטי, ארלינג האלנד, שאיתו שיתף פעולה 4 פעמים במדי נבחרת נורווגיה בהן כבש שער אחד ובישל 4 אחרים.

 

2 תגובות
  1. אלעד כותב

    איך לא טוטנהאם?
    מצד שני צעיר מאוד ועדיף דקות בפרמיירליג אצל ברנטפורד מאשר ספסל אצל טוטנהאם.

  2. שון כותב

    לנו יש את אנתוני, הכל טוב.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן