“אני מקווה לשחק עוד מספר שנים” | ליאו מסי בראיון

על ההתחלה שלו בברצלונה, העזיבה המפתיעה לפריז, השאלה מתי יפרוש מה יעשה לאחר הפרישה וגם מה הוא חושב על לאמין ימאל | ליאו מסי בראיון שבו הוא מסכם את התקופה האחרונה

ליאו מסי הוא אחד השחקנים הגדולים ביותר בכל הזמנים. הארגנטינאי, בן ה-36, שמשחק בשנה האחרונה באינטר מיאמי מה-MLS, התראיין אמש (רביעי) לפודקאסט “ביג טיים” בערב הסעודית.

“זה היה מאוד קשה לעבור לפריז”, פתח מסי את הראיון. “בעיקר בגלל שהייתי מעולה בברצלונה וחשבתי שאני עומד להישאר במועדון. לא הייתי מוכן לעזיבה, הכל קרה כל כך מהר. אני בניתי מחדש את החיים שלי מהיום הראשון. הייתי צריך להכיר ליגה חדשה, מועדון חדש, חדר הלבשה חדש. זה היה שינוי שלא ציפינו לו, וזאת הסיבה שההתחלה שלי בפריז הייתה קשה”.

מסי שיתף את המראיין גם בתקופה בה התחיל כילד צעיר בברצלונה: “ההגעה לברצלונה הייתה קשה עבורי. אני הייתי ילד והייתי צריך להסתגל לחברים חדשים, מדינה חדשה, עיר חדשה, אנשים חדשים, בית ספר חדש. זה היה קשה בשבילי בהתחלה, אבל אני עשיתי את מה שרציתי – לשחק כדורגל. שיחקתי בקבוצה מצוינת כמו ברצלונה, וזה מה שאפשר לי להמשיך במה שאני עושה. זה היה מרשים ומהנה לשחק עבור קבוצה כמו ברצלונה. היחס שלהם כלפיי תמיד היה מכבד ואני מודה להם על כך”.

מסי נשאל האם השער שכבש נגד חטאפה הוא הכי גדוח שלו בקריירה: “אני לא יודע אם זה הכי טוב, אני מעדיף את החשיבות של הגול לפני האסתטיקה שלו”.

על השאלה מתי יפרוש ענה הפרעוש כי: “אני יודע שברגע שארגיש שאני לא יכול יותר להופיע, ליהנות ולעזור לחבריי, אני אפרוש. אני שופט את עצמי הרבה, אני יודע מתי אני טוב, מתי אני לא, מתי אני משחק טוב ומתי אני משחק רע. מתי שארגיש שזה הזמן לקחת את הצעד, אני אקח בלי לחשוב על הגיל. אם ארגיש טוב, אני תמיד אנסה להישאר תחרותי בגלל שזה מי שאני וזה מה שאני יודע לעשות הכי טוב. אין לי כרגע מחשבות על מה אעשה כשיגיע הזמן לפרוש, כיום אני מנסה ליהנות מהיום, מהרגעים, מבלי לחשוב על החיים אחרי הכדורגל. אני לא בטוח בכלום, אני מקווה לשחק עוד כמה שנים, שזה הדבר שאני הכי אוהב. כשהזמן יגיע (פרישה) אני בטוח שאצליח למצוא דרך למלא את עצמי בדבר נוסף שאני אוהב, ואמצא תפקיד חדש”.

מסי סיפר את התרחיש שהיה קורא אלמלא לא היה זוכה במונדיאל: “בוודאות אם הדברים היו קורים אחרת במונדיאל הייתי פורש מהנבחרת”.

במהלך הראיון, ליאו גם ערך מעין סיכום קצר לקריירה הארוכה שלו: “ברמה הספורטיבית יש לי מספיק מזל שיכלתי להשיג את כל חלומותיי והאמת היא שאני לא יכול לבקש יותר מזה. תודה לאלוהים שהוא הביא לי גם את הצד המקצועי וגם את הצד האנושי כמו המשפחה שלי והחברים שלי. אני משתדל ליהנות מכל דבר שאלוהים הביא לי עד עכשיו, שזה הרבה מאוד”.

מסי גם נשאל מהי הסדרה האהובה עליו בכל הזמנים: “משחקי הכס זו הסדרה האהובה עליי בכל הזמנים. צפיתי בסדרה הזאת יותר מפעם אחת”.

מסי דיבר על השעות פנאי שלו עם ילדיו: “אנחנו לא עושים משהו ספציפי, משחק איתם. משחק עם הכדור או בפלייסטישן, מה שכל אבא אוהב לעשות. האמת היא שהילדים שלי אוהבים לשחק”.

לסיום, דיבר מסי גם על הכישרון הנוכחי בברצלונה – לאמין ימאל: “אני מאמין שבעתיד ככל הנראה לאמין ימאל ייאבק על כדור הזהב”.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן