אנצ’לוטי: “במחצית השנייה היינו קבוצה יותר אינטנסיבית, אגרסיבית ומשכנעת”

“בלינגהם היה מאוד יעיל, השער הראשון שלו היה מעולה והוא היה חד מאוד בשער השני”, הוסיף המאמן.

קרלו אנצ’לוטי דיבר אמש עם התקשורת לאחר הניצחון בקלאסיקו.

“ההיבט החשוב ביותר במשחק היה הגישה, שהייתה שונה בין המחצית הראשונה למחצית השנייה. במחצית הראשונה היינו קצת איטיים, איטיים ולא מאוד אגרסיביים. במחצית השנייה היינו הפוכים, יותר אינטנסיביים, יותר אגרסיביים ויותר החלטיים מול השער.
לפעמים אתה לא משחק כמו שאתה רוצה לשחק. במחצית הראשונה לא התפקדנו ברמה הכי טובה שלנו. זה יכול לקרות. נאבקנו בהתחלה ולא היינו משכנעים במיוחד בקרבות האישיים. זה היה חצי לשכוח. למרבה המזל, המחצית השנייה הייתה שונה והצלחנו לנצח”.

על הכניסה וההשפעה של לוקה מודריץ’

“הדפוס השתנה, הייתה לנו יותר שליטה בכדור. ברצלונה הורידה את הלחץ אחרי הדקה ה-60, במיוחד אחרי השער הראשון. הדינמיקה של החזקת הכדור השתנתה עם לוקה. לאחר מכן, בלינגהם היה יעיל מאוד. הוא כבש שער נהדר, והוא היה ערני מאד בשער השני”.

על המשחק עצמו

“לא באנו לשחק על תיקו, אלא בכדי לנסות לנצח. השוויון שינה את המומנטום. זה נתן לנו יותר כוח והפך את ברצלונה לחלשה יותר, מכיוון שהיא שיחקה טוב יותר עד אותו שלב. זה שלוש נקודות במגרש מאוד קשה. שיחקנו הרבה משחקי חוץ. מתוך שבעה בליגה, חמישה היו קשים מאוד. לוח המשחקים דרש מאיתנו הרבה והצלחנו מאוד”.

על בלינגהאם

“כולנו מופתעים מהרמה שבה הוא נמצא, במיוחד במונחים של כמה יעיל הוא. הוא תמיד מנסה לברוח פנימה מהעומק. מה שהפתיע היום היה הסיומת שלו, כי הוא לא כבש הרבה שערים מקצה הרחבה והיום הוא כבש שער גדול. הוא יכול להבקיע בקלות 20 או 25 שערים. אנחנו לא חושבים עליו כחלוץ, אבל הוא שחקן מאוד חשוב עבורנו. הוא כובש הרבה שערים, אבל אנחנו מצפים גם לשערים מהחלוצים. הוא נראה כמו שחקו ותיק. הגישה שלו טובה מאוד. ככל שהוא קרוב יותר לרחבה, כך זה יותר טוב עבורו. הוא השחקן שעשה את ההבדל הגדול ביותר. אני לא יודע איפה הוא יהיה בטקס כדור הזהב. לא ממש אכפת לי. לא ידעתי שיש חגיגה ביום שני”.

על פסגת הטבלה

“יש לנו את ההובלה, אבל העונה מאוד ארוכה עבורנו ועבור ברצלונה, שהיא עדיין קבוצה מצוינת ואנחנו הולכים להילחם עד הסוף”.

על שיחת המחצית עם השחקנים

“אמרתי להם שאפשר להפסיד את המשחקים האלה, אבל אם נפסיד היינו צריכים לעשות את זה אחרת: להיות יותר אגרסיביים בעימותים של אחד על אחד. לפי מה שראיתי במחצית השנייה נראה שהם מסכימים עם מה שאמרתי. “

על ויני ג’וניור

“אראוחו הוא מגן נהדר. אמרתי לו לשחק עד השריקה. הוא היה מאוד מסוכן והוא ניסה יותר במחצית השנייה. הוא יצא רגוע מאוד כשהוחלף ואמרתי לו שלוקאס ואסקז נכנס, כי הוא רענן יותר. עזרתי לו לרדת מהמגרש”.

על תפקוד השופט

“אם אנשים לא מדברים עליו, זה אומר שהוא עשה עבודה טובה מאודה. הוא אחד השופטים המוערכים ביותר באירופה והוא היה טוב מאוד, מאוד רגוע. זה היה משחק מאוד ראוי לשתי הקבוצות, משחק הוגן. זה צריך להיות ככה במשחקים מהסוג הזה. צריך להיות כבוד משני הצדדים”.

על הגישה טקטית

“ויני ג’וניור התחיל לדחוף את ההגנה שלהם ובלינגהאם היה צריך ללחוץ על הבלמים. בכדי למנוע מקרוס לעשות טעויות בגלל הלחץ של גבי, אמרתי לבלינגהאם להיכנס פנימה ולוויני ג’וניור להיות יותר פתוח. המחצית הראשונה הייתה קשה בלי כדור ועם הכדור היינו מאוד איטיים. בזבזנו הרבה זמן כשהתמסרנו עם הכדור אחורה במגרש”.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן