בארסה סיכמה עם מאמן חדש ומתלבטת מה לעשות עם צ’אבי

דקו ובויאן קרקיץ' סגרו עם הנסי פליק את תנאיו, במועדון עדיין לא יודעים מה לעשות עם המאמן הנוכחי | כל הפרטים

ימים סוערים מאוד עוברים על ברצלונה, שלא יודעת מה לעשות בכל הקשור לעמדת המאמן בעונה הבאה.

כזכור, אחרי שכבר הודיעה על הישארותו של צ’אבי, בברצלונה החליטו שלא להמשיך עם המאמן לעונה הבאה. התקשורת המקומית בספרד דיווחה בתחילת השבוע על רצונו של נשיא ברצלונה, ז’ואן לאפורטה, להחליף את צ’אבי, זאת בשל אמירות של המאמן שנתפסו בעיניו כבעיתיות.

על פי דיווח ב’אס’ הספרדי, במועדון הקטאלוני החליטו שלא להמשיך עם צ’אבי, ואף הגיעו לסיכום עם מאמן חדש. בשבוע שעבר נסעו המנהל המקצועי דקו ובויאן קרקיץ’ ללונדון, שם הם נפגשו עם הנסי פליק. על פי הדיווח גם סוכן העל פיני זהבי היה נוכח בפגישה, שבסיומה סוכמו כל התנאים של המאמן בברצלונה.

דקו ובויאן כבר סיכמו עם פליק על חוזה עקרוני למשך שנתיים, אלא שהבעיה העיקרית של ברצלונה היא המאמן הנוכחי – צ’אבי הרננדס. בברצלונה מבינים שאם הם יחליטו שלא להמשיך עם צ’אבי – הם יצטרכו לשלם לו פיצויים גבוהים. על פי ההערכות, פיטורי המאמן הספרדי יעלו לברצלונה כ-20 מיליון אירו סך הכל, סכום שהמועדון לא יוכל לשלם. בסביבת המועדון מדברים בימים האחרונים על האפשרות שצ’אבי יוותר על הפיצויים שלו, אך הוא עומד על כך שהצוות שלו יזכה לתשלום. מצד אחד זה יוריד משמעותית את סכום הפיצוי, אך בברצלונה כאמור עדיין לא יודעים האם זהו המהלך הנכון.

מצידו של פליק יש נכונות לאמן את בארסה בעונה הבאה, וכאמור גם כל התנאים הכספיים והמקצועיים סוכמו. כעת נותר לראות מה ברצלונה תחליט, וכמה רחוק היא תהיה מוכנה ללכת כדי לפטר את צ’אבי.

1 תגובה
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    המועדון המביך בעולם
    אבל מאמן טוב אין ספק

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן