בדרך החוצה: ינקובה מינטה יעזוב את ניוקאסל

השחקן סיכם את תנאיו בקבוצה "ללא שם", והוא יעזוב את ניוקאסל תמורת סכום גבוה | כל הפרטים

ינקובה מינטה בדרך החוצה מניוקאסל.

המועדון האנגלי החליט לקבל על השחקן הצעיר הצעות על מנת למכור אותו בקיץ הקרוב. שחקן הכנף הגמבי של ניוקאסל, שהושאל בעונה החולפת לפיינורד, קושר ללא מעט מועדונים גדולים באירופה, ובאנגליה טוענים כי הוא כבר סיכם את תנאיו האישיים עם מועדון ששמו לא פורסם עדיין.

השיחות על מכירתו של השחקן החלו בסוף השבוע כאשר על פי פרסומים מארסיי, בורוסיה דורטמונד ורומא התעניינו בו. גם אברטון הייתה בעניינים, בעוד בתחילת החודש דווח גם כי ארנה סלוט מעוניין להביא את השחקן בן ה-19 לליברפול. לשחקן יש חוזה בניוקאסל ותג המחיר שלו עומד על כ-40 מיליון ליש”ט.

סוכנו של מנטה, באקרי בוג’אנג, אמר הבוקר בראיון כי השחקן בדרך החוצה: “זה נכון שניוקאסל מוכנים למכור את השחקן אם יקבלו הצעה טובה. מהצד שלנו, אם ניוקאסל רוצה למכור למועדון ברמה גבוהה, אנחנו בהחלט נהיה מוכנים. אנחנו בקשר עם כמה מועדונים”.

הסוכן הוסיף ואישר כי לשחקן יש סיכום עם מועדון ספציפי: “אני לא יכול לאשר שמות של מועדונים שנמצאים איתנו בקשר. סיכמנו תנאים עם אחד המועדונים. אז עכשיו השאר עם ניוקאסל”.

מנהל ההשאלות של ניוקאסל, שולה אמובי, היה מרוצה מההתקדמות של מינטה אחרי תקופת ההשאלה המוצלחת בפיינורד. בראיון ערך אמובי בחודש שעבר הוא אמר: “ינקובה עשה השנה עבודה מדהימה. אני חושב שהחזון שלו היה לראות אם הוא יכול לשחק ברמות הגבוהות. זו הייתה קפיצה גדולה שהגיע מדנמרק עם אודנסה, אבל מה שהוא עשה בשילוב הגישה שיש לו הוא השיג את היכולת להתמודד בטופ. הוא מוכשר מבחינה אתלטית, אבל ידענו שהוא גם יתפתח טקטית וטכנית”.

מינטה הוחתם בקיץ שעבר על ידי מנהל הכדורגל לשעבר של ‏‏ניוקאסל‏‏, דן אשוורת’, תמורת 6.5 מיליון ליש”ט בלבד ממועדון הכדורגל הדני אודנסה. מאמן ניוקאסל, אדי האו, מעוניין לבחון מקרוב את השחקן שכבש 10 שערים וחמישה בישולים ב-27 משחקים בלבד במדי פיינורד בעונה שעברה.‏ ‏ניוקאסל העדיפה להשאיר את מינטה בקבוצה, אבל היא יודעת שהיא ‏‏חייבת למכור שחקנים בקיץ הקרוב כדי לעמוד בחוקי הרווח והקיימות של הפרמיירליג (PSR)‏‏. ‏

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן