בדרך החוצה: סרחיו גומס עוזב את מנצ’סטר סיטי

הספרדי הצעיר של מנצ'סטר סיטי מעורר עניין במועדונים רבים ברחבי היבשת ועתיד לעזוב בקיץ הקרוב| כל הפרטים

סרחיו גומס, שחקנה בן ה-23 של מנצ’סטר סיטי, מעורר עניין רב אצל מועדונים רבים ברחבי אירופה ובניהם, רומא מהסרייה A, וריאל סוסיאדד וריאל בטיס מהליגה הספרדית.

על פי הדיווחים האחרונים, הקבוצות מעוניינות בשירותיו של השחקן הצעיר, שהגיע למנצ’סטר סיטי בקיץ 2022. המגן השמאלי הצעיר, שיכול לתפקד גם כקשר אחורי, הגיע אל הסיטיזנס במטרה להחליף את אלכסנדר זינצ’נקו שעזב באותו הקיץ לארסנל. המגן הספרדי לא שותף בהרבה משחקי ליגה בעונתו הראשונה, כשהוא בעיקר עולה מהספסל ופעמיים בלבד פותח בהרכב.
למרות זאת, גומס שותף לזכייה ההיסטורית של סיטי בטרבל, כששיחק ב-5 משחקי ליגת האלופות בעיקר בשלב הבתים, ובארבעה משחקים בגביע האנגלי כולל 90 דקות בחצי הגמר.

גם העונה המגן הצעיר, לא זכה לדקות משחק משמעותיות מצידו של פפ גוארדיולה, כשהוא משחק בשישה משחקי ליגה בלבד, כשבכולם הוא עולה מהספסל. גם בליגת האלופות המגן כמעט שלא שותף, כששיחק ב-5 משחקים בלבד.

גומס גדל באקדמיית הנוער “לה מאסייה” של ברצלונה ושיחק בבורוסיה דורטומנד, ווסקה ואנדרלכט בה כיכב ובנה את שמו, עם עונת שיא בה כבש חמישה שערים ובישל 12 נוספים ב-34 הופעות ליגה. הישגיו במועדון הבלגי הובילו אותו בסופו של דבר למעבר הגדול למנ’ סיטי. כעת גומס יחפש מועדון חדש בקיץ הקרוב שיעניק לו דקות משחק יותר משמעותיות. והוא עתיד לסכם את תקופתו בסיטי עם שתי אליפויות פרמיירליג, גביע אנגלי, גביע העולם למועדונים ותואר ליגת האלופות.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן