בדרך לאיחוד | אריק טן האח מעוניין במתיאס דה ליכט

מאמן השדים האדומים סימן את ההולנדי כחיזוק לעמדת הבלם לקראת העונה הקרובה | כל הפרטים

מנצ’סטר יונייטד שוקלת את החתמתו של בלם באיירן מינכן ונבחרת הולנד מתיאס דה ליכט.

על פי דיווח ב”טלגרף”, הקבוצה והשחקן כבר החלו במשא ומתן, כאשר יונייטד הציעה לדה ליכט חוזה ל-5 שנים. מאמן יונייטד, אריק טן האח, התקשר בעצמו לבלם ודיבר איתו, כאשר החתמת דה ליכט נמצא בעדיפות עליונה אצל המאמן ההולנדי.

דה ליכט פרץ בגיל צעיר, כשהיה בן 19 בלבד, במדי אייאקס. הוא היה חלק משמעותי בעונת הכישרונות הצעירים של המועדון יחד עם טן האח, בה היא הגיעה עד לחצי גמר האלופות. דה ליכט שיחק ביחד עם שחקנים כמו פרנקי דה יונג, חאקים זייש ודויד נרס, וכבר בסוף אותה עונה הוא ליובנטוס תמורת סכום עתק של כ-85 מיליון יורו. הבלם הצעיר לא מצא את עצמו ביובנטוס ונחשב שם לכישלון.

ב-2022 קנתה אותו באיירן מינכן תמורת קצת פחות מ-70 מיליון יורו, ובעונתו הראשונה בקבוצה הרשים מאוד ביחס לתקופתו ביובה. בעונה החולפת הוא שיחק רק כמחצית מהמשחקים ועל פי דיווחים הוא נקלע לחילוקי דעות עם מאמן הקבוצה תומאס טוכל.

בסביבתו של דה ליכט הבהירו במהלך חצי השנה האחרונה כי השחקן וסביבתו פתוחים למעבר, וכעת כאמור, מנצ’סטר יונייטד מעוניינת בבלם ההולנדי לחיזוק ההגנה הלא יציבה שלה. במהלך העונה האחרונה יונייטד ספגה מעל שער למשחק, ולא הצליחה לייצב את ההגנה בשום שלב – זאת כתוצאה מיכולת ירודה של בלמיה המובילים רפאל וראן והארי מגוויר. בנוסף הפציעות המרובות גרמו לטן האח לפתוח עם קאסמירו כבלם, מה שהיווה כישלון קולוסאלי ברוב הניסיונות.

מעבר של דה ליכט לאולד טראפורד יכול לעשות טוב מאוד לשני הצדדים, גם ליונייטד וגם לבלם עצמו, שינסה לראשונה מאז עזיבתו את אייאקס להפוך לבלם המוביל בקבוצה בה הוא משחק, ואיפה יותר טוב לנסות לעשות את זה מאשר תחת המאמן איתו הוא פרץ באותה עונה ב-2019?

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן