בדרך לאיטליה? קומו רוצה את רפאל וראן

הקבוצה האיטלקית מעוניינת בבלם שעזב את מנצ'סטר יונייטד | כל הפרטים

קומו האיטלקית, אותה מאמן ססק פברגאס הספרדי, חזרה בסוף העונה שעברה לליגה הבכירה באיטליה לאחר היעדרות של 21 שנים. לאחר שהצליחה להשלים את החתמתו של אנדראה בלוטי, הקבוצה האיטלקית סימנה יעד חדש.

על פי מספר דיווחים, היעד המרכזי של הקבוצה לחיזוק ההגנה והוספת הניסיון לקבוצה הוא רפאל וראן, הבלם הצרפתי שסיים את חוזהו הקיץ במנצ’סטר יונייטד. קומו גם התעניינה בהחתמתו של מאטס הומלס, אלא שכעת היא החליטה ללכת על הבלם הצרפתי.

וראן נחשב כשחקן חופשי, מה שיקל על הקבוצה האיטלקית לצרפו.

וראן שיחק במדי השדים האדומים 95 משחקים בכל המסגרות על פני 3 עונות ונטה לחוות פציעות ולהיעדר מהמגרשים, ובעונה הנוכחית הוא פתח רק 16 פעמים בליגה ושיחק ב-30 משחקים בלבד. יחד עם הקבוצה וראן זכה בגביע הליגה ב2023 ובגביע ה-FA האנגלי ב2024.

הבלם הותיק, אשר הצטרף למנצ’סטר יונייטד בקיץ 2021 תמורת 40 מיליון יורו, עזב את השדים האדומים לאחר 3 עונות בקבוצה. לפני שבוע הודיע השחקן באופן רשמי על עזיבתו: “אוהדי מנצ’סטר יונייטד, אלו היו שנים מדהימות עבורי. שנים בהם שיחקתי במועדון המיוחד הזה ולבשתי את החולצה הזו. הפעם הראשונה שנסעתי לאולד טראפורד כשחקן יונייטד הייתה מטורפת. האווירה הייתה מדהימה. התאהבתי במועדון הזה, באוהדים. אתה צריך לשחק במנצ’סטר יונייטד כדי להבין מה זה מייצג. עבור הילדים שלי, כאן זה הבית. זה הולך להיות מקום מיוחד עבורי לכל החיים. כשהאוהדים הולכים לוומבלי זה משהו שהם זוכרים לכל החיים. לחלוק איתכם את הרגע הזה היה מדהים לחלוטין. ואני מקווה שעוד נזכה בגביע גם השנה. למרות שהייתה לנו עונה קשה, אני מאוד אופטימי לגבי העתיד. הבעלים החדשים מגיעים עם תוכנית ברורה ואסטרטגיה מצוינת. אני אראה אתכם באולד טראפורד כדי להיפרד במשחק הבית האחרון העונה. וזה הולך להיות יום מאוד מרגש עבורי, ללא ספק”.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן