בדרך לאירופה? הקבוצה שמעוניינת בירדן שועה

קבוצה מהליגה הבכירה ברוסיה מעוניינת בשחקן בית"ר ירושלים | כל הפרטים

האם ירדן שועה בדרך לעבור בקרוב לרוסיה?

על פי דיווח שפורסם היום (חמישי) במדינה, המועדון הרוסי קריליה סובייטוב מעוניין להביא בקיץ הקרוב את שחקן ההתקפה של בית”ר ירושלים. קריליה משחקת בליגת העל הרוסית, והיא סיימה את העונה שעברה במקום ה-9 מתוך 16.

בקריליה מחפשים מחליף לשחקן ניקיטה סלטיקוב, שהושאל לקריליה בעונה שעברה מלוקמוטיב מוסקבה. לאחר עזיבתו של סלטיקוב במועדון מחפשים חיזוק חדש, כאשר שועה מעניין את הקבוצה הרוסית. עם זאת, בדיווח ניתן כי שועה הוא עדיפות משנית עבור קריליה, ושבמועדון ינסו קודם להביא את ארתור סרבויאן. סרבויאן, בן ה-20, הוא ארמני שמשחק בעמדת הכנף באררט-ארמניה. לשחקן יש מספר הצעות, אך הוא מוכן להגיע לשחק ברוסיה. אך כאמור, במידה והארמני לא יגיע, קריליה צפויה לפתוח במשא ומתן עם שועה.

לשועה, שסיים עונה רביעית בבית”ר ירושלים, יש חוזה במועדון לשנתיים נוספות. שחקן ההתקפה מחזיק בסעיף שחרור בגובה 1.25 מיליון יורו, שתקף רק לקבוצות בחו”ל. שועה הביע לא פעם את רצונו לעזוב לחו”ל, ואף ניסה לחפש קבוצות כבר בסיום העונה שעברה. לאחר שלא הגיעו הצעות הוא החליט להאריך את חוזהו ב-3 שנים נוספות, והוא משתכר כיום בכ-220 אלף יורו בשנה. השחקן וסוכנו חיפשו קבוצות באיזור דובאי והאיחוד האמירויות, בהם ניתן למצוא חוזים גבוהים במיוחד, אך מכיוון שהם עדיין לא קיבלו הצעות – ייתכן שהשחקן ייבחר לבסוף לעבור לאירופה.

העונה החולפת הייתה עונת השיא עד כה של ירדן שועה בבית”ר ירושלים. שחקן ההתקפה סיים את העונה עם 12 שערים ו-8 בישולים, מה שהכתיר אותו כמלך הבישולים של הליגה בעונה החולפת. זו הייתה עונה שנייה ברציפות שבה שועה רושם מספרים יפים, כאשר בעונה שעברה הוא כבש 3 שערים ובישל 16.

1 תגובה
  1. דוד כותב

    מי ישמע…עדיף להישאר בארץ

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן