🚨בדרך לחזור מוקדם מהצפוי?

אחרי הניצחון המרשים אתמול על ניוקאסל שאולי יוציא את טוטנהאם לדרך חדשה הם גם קיבלו בשורה מעודדת משגרירנו בממלכה, מנור סולומון.

בשבוע שעבר קיים סולומון פגישה עם הרופא שניתח אותו, שהיה מרוצה מאוד מקצב השיקום שלו.
לפני שלושה ימים לפי צילומים בטוויטר של הקבוצה שחקן הכנף בן ה- 24 שב להתאמן על כר הדשא ובטוטנהאם קיימת אופטימיות שבשבועיים הקרובים הוא ישוב להתאמן עם הסגל באופן מלא.
בקבוצה הלונדונית מסמנים את משחק הליגה הביתי נגד בורנמות’ בערב השנה החדשה, או לכל המאוחר את המפגש עם ברנלי במסגרת הגביע האנגלי ב- 5/1 כתאריכים אפשריים לחזרתו של סולומון למגרשים.

כזכור, ההערכות הראשוניות דיברו על היעדרות של 3 חודשים ועל כן סולומון והספרס יכולים בהחלט להיות מרוצים ממהירות ההחלמה שלו.
כזכור הקבוצה גם כך סובלת ממכת פציעות שהשביתה לה לא מעט שחקנים כמו ג’יימס מדיסון, רודריגו בנטנקור, מיקי ואן דה ון, אריק דייר, איבן פרישיץ’ ועוד.

אבל אני חייב להוסיף פה מידה של חשש שכן מנור נפצע בתוך שנה בפעם השנייה באותו מקום מה שמחייב זהירות מוגברת הן מצידו והן מצד המועדון בעניין החזרה שלו.
אם מנור יחזור מוקדם מידי ובעצימות גבוהה מידי אז הסיכוי לפציעה חוזרת ואף חמורה יותר יהיה גבוהה ומשם לכו תדעו לאן זה יתגלגל…

בנוסף יש את משחקי פלייאוף ליגת האומות במרץ שכולם בארץ מתפללים שמנור יגיע אליהם בכושר וחזרה בזמן לא נכון יכולה להרוס את זה וכולנו ראימו בקמפיין האחרון כמה הוא חשוב לנבחרת.

1 תגובה
  1. or7m כותב

    טוטנהאם השנה יכולים להיות בטופ 4 ואני מאמין שהמטרה של המועדון ברורה- מחוץ לטופ 4 זה כשלון. כל שחקן מחליף הרכב לא משנה חשוב להם מאוד לסגל

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן