בדרך לטורקיה? בשיקטאש מחזרת אחרי סבסטיאן האלר

החלוץ מחוף השנהב מבוקש בקבוצה הטורקית, גם מועדון ממקסיקו בתמונה. דורטמונד לא צפויה לעמוד בדרכו.

סבסטיאן האלר לא חווה עונת שיא בדורטמונד, בלשון המעטה.

עונה אחרי שהחלים מסרטן וסיפק את אחד הסיפורים היפים ביותר בהיסטוריית הכדורגל, החלוץ התקשה לחזור לכושר הכיבוש הנהדר בו היה. בין כושר לא טוב, פציעות וחיסורים, החלוץ הוותיק מצא את עצמו בסיום העונה החולפת עם 19 הופעות בלבד במדי ה’שוורצגלבן’, בהן הוא כבש רק 3 שערים.

עם זאת, נראה שהמוניטין שלו בשוק ההעברות לא נפגע כלל. על פי מספר דיווחים, המועדון הטורקי בשיקטאש, שמחפש את דרכו חזרה לפסגת הליגה הטורקית, עוקב כבר תקופה ארוכה אחרי חלוצה של דורטמונד. עד כה נערכו מספר פגישות ראשוניות בין המועדון הטורקי לנציגיו של החלוץ, אך אין שום סיכום בין הצדדים. בשיקטאש גם תצטרך להגיע לסיכום עם דורטמונד על שחרור החלוץ, שחתום במועדון עד קיץ 2027. על פי דיווחים נוספים, גם מועדון הכדורגל המקסיקני חוארז מעוניין להחתים את החלוץ.

מצבו של האלר בדורטמונד מסובך – מצד אחד למרות שלא הופיע הרבה העונה הוא כן שיחק נהדר כשהיה על המגרש, והוכיח את זה גם בבמות הגדולות עם שערים חשובים דוגמת השער המצמק מול אתלטיקו מדריד במטרופוליטנו. מצד שני, האלר פציע מאוד, כאשר הוא פספס חלק נכבד מאוד מהעונה שעברה בעקבות פציעה בעקב. הנהלת המועדון הגרמני מתלבטת האם להשאיר את החלוץ גם לעונה הבאה, אך במידה ותגיע הצעה ראויה הוא צפוי להימכר. בנוסף, במידה והחלוץ ירצה לעזוב, במועדון לא צפויים לעמוד בדרכו.

בנוסף, האלר הוא אחד המרוויחים הגדולים של הקבוצה, עם משכורת של 10 מיליון אירו בשנה. עבור מועדון כמו דורטמונד סכום כזה הוא לא עניין של מה בכך, ובמידה והאלר יחליט לעזוב הם יחסכו חלק נכבד מתקציב השחקנים של הקבוצה. במועדון הגרמני כבר סימנו מחליף להאלר, כאשר חלוצה של שטוטגרט, סהרו גיראסי, שכבר סיכם במועדון וצפוי להשלים את המעבר בשבועות הקרובים. הגעתו של חלוץ מוכשר כדוגמת גיראסי, תקל עוד יותר על דורטמונד לשחרר את האלר.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן