בדרך לטורקיה? ז’וזה מוריניו על הכוונת של בשיקטאש ופנרבחצ’ה

לאחר שפוטר ממשרת המאמן ברומא, המיוחד מבוקש בקרב קבוצות גדולות מהליגה הטורקית | כל הפרטים

ז’וזה מוריניו, המאמן הפורטוגלי הותיק בן ה-61, מבוקש בשתי קבוצות טורקיות – בשיקטאש ופנרבחצ’ה.

מוריניו, שפוטר בינואר האחרון מרומא לאחר שלא עמד בציפיות בחצי העונה האחרונה, מעורר עניין רב בקרב קבוצות טורקיות. עד כה לפחות 2 קבוצות טורקיות כבר הודיעו רשמית כי הן מעוניינות להביאו.

בתקופה האחרונה קבוצות רבות מרחבי העולם הביעו עניין בשירותיו של מוריניו, והוא מחזיק בהצעות גם מערב הסעודית. הקבוצה הטורקית בשיקטאש, הממוקמת במקום החמישי בטבלה מחזור לסיום העונה, הודתה כי פנתה אל המיוחד כבר בחודש שעבר: “שוחחנו עם מוריניו לפני חודש והוא מוזמן להצטרף”, אמר חוסיין יוסל, נשיא בשיקטאש. “הנחנו בפניו חוזה, וכבר הסכמנו על פרטים. נטוס בשבוע הבא לאיטליה כדי להיפגש פנים מול פנים. במקרה ונגיע להסכמות עם מוריניו, נמליץ להוסיף לצוות האימון גם את ריקארדו קווארסמה”.

עם זאת, גם בפנרבחצ’ה, שממוקמת במקום השני ועדיין נלחמת על האליפות, הפגינו רצון רב להביא את הפורטוגלי. נשיא המועדון, עזיז אילדירים, אף אמר בעצמו כי: “נפגשתי עם מוריניו פנים מול פנים, אמרתי לו ‘פנרבחצ’ה זקוקה לך ואתה זקוק לפנרבחצ’ה’. הוא הקשיב לי והיה מאוד רציני. חברים שלי מדברים עם הסוכן שלו כל הזמן. אם ננצח ונזכה באליפות, אני אביא את מוריניו”.

מוריניו הספיק בשנים האחרונות להוביל את רומא לתואר אירופי היסטורי וראשון בתולדות המועדון לאחר הזכייה בקונפרנס. בעונה שעברה הוא גם הוביל אותה עד לגמר הליגה האירופית, בו היא הפסידה לסביליה בדו-קרב פנדלים. את העונה הנוכחית פתח מוריניו ברומא עם 7 הפסדים ו-5 תוצאות תיקו לצד שמונה ניצחונות בלבד בליגה האיטלקית, אשר הובילו בסופו של דבר לפיטוריו ומינוי של דניאלה דה רוסי.

מאז פוטר, הודיע מוריניו בראיונות שונים כי הוא רוצה לחזור ולאמן כבר בעונה הבאה: “אני בן 61 ואני לא רוצה להפסיק בגיל 65, ממש לא. הקריירה שלי עוד ארוכה, אני חולם על לחזור לאמן”.

זה הולך להיות קיץ מסקרן בגזרת המאמנים בכדורגל האירופי, לקראת עזיבתם של מאמנים רבים ועם לא מעט שמות חדשים שיגיעו. יהיה מעניין לראות לאן פניו של מוריניו, האם הוא יבחר לשוב אל מקום ישן ומוכר לו כמו הזירה האירופית, או שמא ילך על אתגר חדש בדמות הליגה הטורקית הלוהטת ויצטרף לאחת מהמתמודדת לאליפות.

1 תגובה
  1. כפיר כותב

    גם אם הוא לא יודה בזה, מוריניו יודע שזו הרמה שלו כרגע

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן