בדרך לעיר האורות? מאטווי ספונוב קרוב לפריז סן ז’רמן

השוער הרוסי הצעיר קרוב לעבור לפריז סן ז'רמן תמורת 20 מיליון יורו | כל הפרטים

מאטווי ספונוב על סף חתימה בפריז סן ז’רמן.

הקבוצה מעיר האורות מעוניינת להחתים את השוער הרוסי תמורת 20 מיליון יורו ובונוסים שונים בהתאם להישגים. שוערה של קרסנודאר קרוב מאוד להצטרף לפריז, כאש כל התנאים בין הצדדים כבר סוכמו.

השוער כבר נמצא בפריז במטרה לעבור בדיקות רפואיות, והוא יחתום על חוזה לחמש שנים מייד עם פתיחת חלון ההעברות.

בפריז סן ז’רמן מחפשים שוער שני לעונה הבאה, שיוכל להוות גיבוי לשוער הראשון ג’אנלואיג’י דונארומה. אחרי שקיילור נבאס הודיע כי יעזוב את המועדון בקיץ הקרוב, בקבוצה הצרפתית מחפשים תחליף צעיר שיוכל להישאר במועדון לשנים ארוכות. בתחילה עלו במועדון שמותיהם של נואה אטובולו, שוערה בן ה-21 של פרייבורג מהליגה הגרמנית, ושל דיאנט ראמג’, שוערה בן ה-22 של אייאקס כמועמדים לעמדת השוער השני, אלא שכעת נראה כי בפריז ילכו בסופו של דבר דווקא על ספונוב.

השוער הרוסי בן ה- 25 גדל במחלקת הנוער של קרסנודאר. באוגוסט 2017, כשהוא בן 18 בלבד, ערך ספונוב את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של המועדון. מאז הוא משחק בקבוצה הרוסית, וכעת נראה כי הגיעה קפיצת המדרגה. בעונה החולפת היה ספונוב השוער הראשון של קרסנודאר, שסיימה במקום השני בליגה הרוסית. הוא רשם 30 הופעות במדי הקבוצה, בהם הוא ספג 27 שערים – 0.9 שערים למשחק – הנתון הכי נמוך בליגה המקומית. הוא שמר ב-11 משחקים על שער נקי, ורשם 3.5 הצלות למשחק. בנוסף ספונוב גם סיפק בישול אחד העונה, במשחק בו ניצחה קבוצתו 2:3. בסך הכל, ספונוב עמד בשער קרסנודאר 175 פעמים, בהם הוא ספג 208 שערים, ושמר 53 פעמים על רשת נקייה.

נדמה כי הקיץ הקרוב בבירת צרפת הולך להיות מסקרן במיוחד. לאחר ה’כישלון’ במסגרת האירופית בעידן הקטארי, ולמרות הגעה של שמות גדולים דוגמת אמבפה, מסי, נייאמר, ראמוס ועוד, נראה כי הפעם ראשי פריז יהיו מעוניינים לבנות בסיס חזק נטול כוכבים גדולים תחת לואיס אנריקה.

1 תגובה
  1. כפיר וילנסקי כותב

    לא יודע, כשערבים ורוסים עושים עסקים, משהו טוב לא יכול לצאת מזה…

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן