בדרך לפרישה? ההצעה של אנצ’לוטי ללוקה מודריץ’

זה לא סוד שלוקה מודריץ’ לא מרוצה ממעמדו העונה בריאל מדריד. הקשר הקרואטי הוותיק, בן ה38, היה מבוקש מאוד בקיץ האחרון על ידי מועדונים בסעודיה וב-MLS, אך הוא העדיף להישאר לעונה ה-12 שלו במדי ריאל מדריד.

למרות הביקוש וההצעות הגדולות – מודריץ’ החליט להישאר בריאל – והאריך את חוזהו בקיץ האחרון לעוד עונה, מתוך כוונה להמשיך להיות עוגן מרכזי באימפריה ממדריד. אלא שהקשר הוותיק ממעט לקבל דקות העונה, והוא מאוד לא מרוצה ממעמדו בריאל שנדחק לשוליים.

על פי דיווחים, מאמן ריאל מדריד, קרלו אנצ’לוטי, נפגש עם לוקה מודריץ’והציע לו להצטרף לצוות האימון של ריאל מדריד. על פי הדיווח, אנצ’לוטי הציע למודריץ’ לפרוש למעשה לקראת הקיץ הנוכחי – ולהשתלב בצוות המקצועי של ריאל מדריד לקראת העונה הבאה. כתב ה’אתלטיק’, מריו קורטגנה, הוסיף שהפגישה של אנצ’לוטי ומודריץ’ נערכה כבר לפני חודשיים.

על פי הדיווחים מודריץ’ דחה “בנימוס” את ההצעה של אנצ’לוטי, אך עם זאת לא מדובר עדיין בהחלטתו הסופית של הקשר הקרואטי שעוד חושב על העניין. מודריץ’ חושב שלמרות גילו הוא עדיין בכושר, ושיש לו עוד מה לתרום על המגרש, ולכן הוא לא מעוניין לשקול פרישה בשלב הנוכחי.

כך או כך, ככל הנראה לוקה מודריץ’ לא יישאר בתום העונה כשחקן ריאל מדריד. החוזה שלו עם ה’בלאנקוס’ מסתיים בקיץ וככל הנראה הוא לא יוארך מעבר לכך. למודריץ’ יש הצעות גם מסעודיה וגם מארצות הברית, ובבחירה בין השניים הקשר נוטה להעדיף יותר את ארצות הברית. קיימת גם האפשרות שלוקה מודריץ’ יחזור לעונת פרישה בקבוצה בה הוא גדל, דינאמו זאגרב הקרואטית, שניסתה בשנים האחרונות לא פעם לפתות את השחקן להגיע למועדון.

 

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן