בדרך ל-MLS? שארלוט פתחה במגעים עם מרקו רויס

הקשר הגרמני שעזב את דורטמונד מועמד לקבוצתו של עבדה | כל הפרטים

🚨מרקו רויס בדרך לארצות הברית.

הקשר הגרמני, בן ה-34, הודיע לפני כשבועיים כי הוא יעוזב את בורוסיה דורטמונד בסיום העונה הנוכחית. את כל הקריירה המפוארת שלו בילה עד כה הקשר בקבוצות גרמניות, אך כעת מסתמן שהוא צפוי לעזוב גם את המדינה בה הוא גדל.

על פי דיווח ב’אתלטיק’, מי שנמצאת במשא ומתן להחתמתו של רויס היא שארלוט F.C מה-MLS. הקבוצה האמריקאית מעונייינת מאוד בקשר, והיא ‘רודפת’ אחריו כבר מספר חודשים. העסקה בין הצדדים עוד לא קרובה להיסגר, אך שארלוט מעוניינת מאוד בשחקן וממשיכה ללחוץ עליו.

שארלוט היא גם קבוצתו של שחקן הכנף הישראלי ליאל עבדה, שמשחק בקבוצה מאז חודש מרץ. הקבוצה קיימת שנתיים בלבד, והיא הוקמה כל ידי דייויד טפר, מיליארדר יהודי מפיטסבורג שהצליח מאוד כמנהל קרנות הון סיכון. בארה”ב אין ליגה רגילה עם עליות וירידות, וכל קבוצה שרוצה להיכנס לליגה חייבת להפקיד סכום כסף מסוים כדי להראות על רצינות. בינואר 2022, הצליח טפר להפקיד את הסכום המבוקש, וכך נכנסה שארלוט אל הליגה הבכירה בארצות הברית, ובעונה החולפת סיימה הקבוצה במקום ה-9 בליגת ה-MLS. מאמן הקבוצה הוא דין סמית’, שאימן בעברו בין היתר את ברנטפורד, לסטר ואסטון וילה. עד כה העונה, שארלוט ממוקמת במקום ה-6 במזרח, עם 21 נקודות ב-15 משחקים.

כזכור, לפני כשבועיים הודיע רויס כי יעזוב את דורטמונד בקיץ הקרוב, לאחר 12 שנים במועדון. רויס, שגדל בדורטמונד, לא קיבל הזדמנות בבוגרים ונאלץ לעזוב. הוא פרץ בבורוסיה מנשגלאדבך, ובקיץ הוא חזר הביתה תמורת 12.1 מיליון יורו. הקריירה שלו בדורטמונד התאפיינה בעליות וירידות, כאשר במהלך 12 השנים שלו בדורטמונד, החסיר רויס 1269 ימים, כ-3 וחצי שנים, בגלל 66 פציעות שונות. בעקבות הפציעות החמיץ רויס למעלה מ-200 משחקים של דורטמונד. רויס רשם 424 הופעות במדי דורטמונד, כבש 168 שערים, בישל 128 נוספים וזכה ב-5 תארים – פעמיים בגביע הגרמני ו- 3 פעמים בסופרקאפ הגרמני.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן