בונה על ניסיון | דורטמונד קרובה לצרף את ולדמאר אנטון ופסקל גרוס

אחרי העזיבות של מרקו רוייס ומאטס הומלס, הצהובים-שחורים סימנו את מחליפיהם | כל הפרטים

אחרי עזיבתו המפתיעה של מאטס הומלס בורוסיה דורטמונד קרובה לצרף לניקו שלוטרבק שותף חדש למרכז ההגנה.

הצהובים-שחורים נמצאים במשא ומתן עם שטוטגארט על הבלם ולדמאר אנטון. הגרמני בן ה-27, שכרגע נמצא עם נבחרת גרמניה ביורו, צפוי לעבור לדורטמונד, שתשלם את סעיף השחרור שלו שעומד על כ-22.5 מיליון יורו. אנטון צפוי לקבל חוזה ארוך טווח, עד קיץ 2028, והוא ירוויח כ-6 מיליון יורו לעונה.

גם באייר לברקוזן ניסתה לפתות את הבלם עם משכורת דומה, אבל אנטון בחר בסופו של דבר להגיע לדורטמונד. הבדיקות הרפואיות של אנטון יתבצעו כנראה לאחר היורו, אך קיימת גם אפשרות שהוא יעשה את הבדיקות מרחוק. בכל מקרה ההודעה הרשמית על החתמתו תצא רק לאחר הטורניר.

בנוסף לאנטון, בורוסיה דורטמונד גם קרובה מאוד להחתים את מי שיהיה תאורטית מחליפו של עוד סמל שעוזב, מרקו רוייס. הצהובים שחורים המצאים במשא ומתן מתקדם עם פסקל גרוס, שכמו אנטון גם הוא נמצא עם נבחרת גרמניה ביורו. קשרה הגרמני בן ה-33 של ברייטון סיים לפני כחודש עונה שביעית במדי השחפים, והוא צפוי לעזוב את אנגליה בקיץ הקרוב. הפרטים בין הצדדים כבר די סגורים, כאשר המחלוקת האחרונה שנותרה היא על אורך החוזה שלו: האם הוא יהיה עד קיץ 2026 עם אופציה לעונה נוספת, או עד קיץ 2027 אך ללא אופציה. בכל מקרה מחירו של גרוס יהיה בין 7 ל-10 מיליון יורו שישולמו לברייטון, שמצידה מחפשת למכור את השחקן שנכנס לשנת חוזה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן