בורוסיה דורטמונד במשא ומתן לצירופו של פאסקל גרוס

הצהובים-שחורים מעוניין לצרף את הקשר המצטיין של ברייטון | כל הפרטים

מספר קבוצות מעוניינות בשירותיו של פאסקל גרוס, קשרה הגרמני של ברייטון שזכה בתואר שחקן העונה של הקבוצה.

גרוס, שסיים את העונה עם 13 בישולים ו-5 שערים ב-47 משחקים מעמדת הקשר האמצעי ולעיתים אחורי, היה לאחת מנקודות האור של השחפים בעונה החולפת.

לפי דיווח של העיתונאי פלוריאן פלטנברג, הקבוצה הרצינית ביותר שמעוניינת בגרוס היא בורוסיה דורטמונד, שכבר נמצאת במשא ומתן מתקדם עם ברייטון. גם איינטרכט פרנקפורט הוזכרה כמועמדת נוספת להחתמת הקשר, אבל נראה שה”שוורצלגבן” יהיו אלו שיזכו בסופו של דבר בשירותיו של הקשר. גרוס, בן ה-33, נכנס לעונה האחרונה בחוזה שלו, מה שכנראה יאלץ את ברייטון למכור אותו כדי לא לאבד אותו ללא תמורה.

גרוס גדל במחלקות הנוער של הופנהיים, שם הוא גם ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים ב2009. אחרי תקופה קצרה בקרלסוהה הוא חתם באינגולשטאדט מהליגה השנייה, שם הוא שיתף פעולה עם מי שמכהן כיום כמנהל המקצועי של בית”ר ירושלים – אלמוג כהן. גרוס היה בורג מרכזי בקמפיין עליית הליגה של הקבוצה הקטנה בעונת 2014/15, שבמהלכה כבש 7 שערים ובישל לא פחות מ-23 פעמים. לברייטון גרוס הגיע במאי 2017, לאחר שהקבוצה העפילה לראשונה בתולדותיה לפרמייר ליג. הוא עשה היסטוריה כשהפך לכובש הראשון של הקבוצה בליגה במשחק נגד ווסט ברומיץ’, כאשר את המשחק הוא סיים עם צמד ובישול לישראלי נוסף ששיתף איתו פעולה, תומר חמד. העונה גרוס קיבע את מעמדו בהיסטוריה של ברייטון, כשכבש את שערו ה-27 בליגה הבכירה והפך לכובש המוביל של ברייטון בפרמיירליג. בנוסף, גרוס היה הראשון לכבוש במדי השחפים במשחק חוץ אירופאי מול מארסיי. פאסקל סיים את העונה במקום השני ביצירת מצבים בליגה האנגלי אחרי ברונו פרננדש, וזכה לזימון בכורה לנבחרת בספטמבר 2023. כיום הוא חלק מסגל הנבחרת שרבים רואים בה פייבוריטית לזכות ביורו, והוא יקווה לרשום טורניר נהדר ברמה האישית.

1 תגובה
  1. Mia כותב

    רכש אדיר לא יודע איך לא מקושר אלינו ואליהם כן, באיירן מאוד תשתדרג אם תרכוש את גרוס!

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן