בורוסיה דורטמונד מעוניינת בסרו גיראסי

חלוצה הלוהט של שטוטגרט מושך עניין מהצהובים-שחורים | כל הפרטים

בורוסיה דורטמונד מתכוננת בימים האחרונים לרגע השיא של עונת הכדורגל האירופאית – גמר ליגת האלופות, אך זה לא מונע ממנה להתכונן לעונה הבאה שהשם הבולט ביותר מבחינתם של ה’שוורצגלבן’ הוא חלוצה של שטוטגרט – סרו גיראסי.

גיראסי, בן ה-28, חווה השנה עונת שיא בכל קנה מידה אפשרי. הוא כבש 28 שערים באותו מספר משחקים, אליהם הוא הוסיף גם 3 בישולים. חלוצה של נבחרת גינאה סיים במקום השני באירופה במרוץ לנעל הזהב, מעל שמות כמו האלאנד ואמבפה, ובמקום השני בליגה הגרמנית, המשותף לשני ההישגים האלו שמעליו נמצא רק שחקן אחד – הארי קיין.

על פי הדיווחים, סעיף השחרור של גיראסי עומד על בין 17.5 ל18 מיליון יורו בלבד, דבר שיקל מאוד על יציאתה של העסקה לפועל.

מלבד דורטמונד, שמו של גיראסי קושר לעוד מספר קבוצות שמחפשות חלוץ לעונה הבאה כמו ארסנל ואתלטיקו מדריד, אך דורטמונד רצינית מאוד לגבי החלוץ, ולא מן הנמנע שכבר בעונה הבאה גיראסי ילהטט מול החומה הצהובה.

חלוצה של שטוטגרט הציג העונה סט יכולות של חלוץ מודרני ושלם: מהיר, חזק, גבוה אך בעל דריבל טוב ויכולת מסירה לא רעה בכלל. הצצה קטנה בסרטון של רגעי שיא מהעונה האחרונה יראה גם מגוון מאוד רחב של שערים – צ’יפ עדין מעל השוער או בדחיקה מקרוב, פצצה מחוץ לרחבה או אחרי דריבל שבו הוא משאיר מספר שחקנים מאחור שמסתיים בפס מדוייק לפינה, גיראסי יכול לעשות הכל.

ההגעה לגמר ליגת האלופות היא הישג אדיר בכל קנה מידה, אך בזירה המקומית דורטמונד חוו עונה מאכזבת במיוחד. הצהובים-שחורים סיימו רק במקום החמישי בליגה, והודחו בשמינית גמר הגביע מול שטוטגרט של גיראסי, שגם כבש באותו משחק. בסגל של דורטמונד יש כרגע שלושה חלוצים מרכזיים – סבסטיאן האלר, ניקלאס פולקרוג ויוסופה מוקוקו. שלושתם יחדיו היו מעורבים השנה ב-26 שערי ליגה, תפוקה דלה במיוחד לקבוצה שמכוונת לתארים כמו דורטמונד.

blockquote class=”twitter-tweet” data-theme=”dark”>

🚨🟡⚫️ Borussia Dortmund are now pushing to advance in talks to sign Serhou Guirassy for next season.

BVB, insisting as there are several clubs keen on triggering his release clause at Stuttgart, around €17.5/18m.

He’s one of the priority targets for BVB. pic.twitter.com/oMTjP9gDTo

— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) May 24, 2024

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן