בחירתו של קונה | איסמעיל קונה סיכם במארסיי

הקשר הצעיר משך עניין רב ברחבי אירופה, אך הקבוצה הצרפתית ניצחה את המירוץ וסיכמה על העברתו של הקשר הקנדי | כל הפרטים

מארסיי הודיעה על רכישת איסמעיל קונה.

הקשר הקנדי סיכם באופן רשמי במדי התכולים, כאשר מארסיי תשלם לווטפורד כ-12.5 מיליון אירו, בתוספת לסעיפי בונוס שנכנסו לחוזה. קונה נמצא עכשיו עם נבחרתו בארצות הברית בטורניר הקופה אמריקה, וכך הצוות הרפואי של מארסיי יטוס בשבוע הקרוב לארה”ב בשביל לערוך לו את הבדיקות הרפואיות שלאחריהן תגיע החתימה הרשמית.

מלבד הצרפתיים,גם רומא של דה רוסי ו-ווסטהאם היו בעניין של קונה, אך מארסיי היא הראשונה שעשתה את הצעד עבורו, והוא בחר שלא לחכות להצעות אחרות ולחתום בקבוצה הצרפתית.

קונה הרשים מאוד בעונתו הראשונה המלאה בליגה השנייה באנגליה. הוא רשם 42 הופעות במדי ווטפורד במסגרת הליגה, בהן הוא כבש ארבעה שערים והוסיף שלושה בישולים. קונה בולט מאוד גם במדי נבחרתו, נבחרת קנדה, כאשר לאט לאט הוא מבסס את עצמו כבורג חשוב בקישור הנבחרת. כעת, כפי שנאמר לעיל הוא נמצא יחד עם נבחרתו במהלך הקופה אמריקה, ונכון לכתיבת שורות אלו קנדה נבחרתו נמצאת במקום השני מתחת לארגנטינה. בשני המשחקים הראשונים קונה פתח בהרכב, וכרגע הם נמצאים במקום שמעלה אותם לרבע הגמר של הטורניר.

קונה יכול לשחק בכל תפקידי הקישור, מעמדת ה-6 הקלאסית ועד תרומה לחלק ההתקפי בעמדת הקשר ההתקפי. קונה מתנוסס לגובה של 1.88 ויש לו נוכחות במרכז המגרש. הכישורים הבולטים של השחקן כוללים מהירות, יכולת מסירה קצרה וסיבולת לאורך זמן כאשר גם השליטה שלו בכדור והמסירות הארוכות שלו מרשימות מאוד ביחס לגילו הצעיר.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן