🚨בחר בירוק: ליאור קאסה חתם רשמית במכבי חיפה

🚨ליאור קאסה חתם במכבי חיפה ל 5 עונות. כל הפרטים.

אחרי מאבק הצעות בימים האחרונים בין מכבי תל אביב למכבי חיפה – ליאור קאסה בחר בקבוצה מהכרמל.

הקשר בין ה 18 שהיה שייך להפועל ירושלים ובמדיה שיחק ב13 הופעות העונה – נמכר למכבי חיפה תמורת 1.1 מיליון יורו עבור 80% מכרטיס השחקן של קאסה. לאחר הסיכום בין מכבי חיפה לבין הפועל ירושלים – הושג הסיכום בין הירוקים לשחקן, והוא יצטרף לסגל של מסאי דגו במיידית.

קאסה חתם על חוזה ל5 עונות, והוא כבר הרכש השלישי של מכבי חיפה בחלון ההעברות של ינואר – אחרי גדי קינדה וקני סייף.

המנהל המקצועי של מכבי חיפה, גל אלברמן, אמר לאחר החתימה: “אנו גאים להודיע על החתמתו של ליאור קאסה, מהשחקנים הבולטים בדור הצעיר והמוכשר של הכדורגל הישראלי. אנו בטוחים שליאור בחר נכון ויזכה במכבי חיפה לפלטפורמה הטובה ביותר, על מנת להראות את כישרונו היוצא דופן ואופיו הייחודי. אנו מאחלים לליאור התאקלמות מהירה בביתו החדש וכמובן חוויות מרגשות יחד עם הקהל הירוק. ברוך הבא לירוקים מהכרמל ובהצלחה גדולה מכל הלב, ליאור קאסה”.

מנכ”ל המועדון, איציק עובדיה, מסר כי: “אנחנו שמחים לצרף את ליאור קאסה למועדון כשחקן צעיר ומבטיח. ליאור מצטרף למספר שחקני בית צעירים ומוכשרים, שיהוו את שלד הקבוצה הבוגרת בשנים הקרובות, מתוך מטרה להמשיך ולהתמודד על כל התארים. ברוך הבא ליאור ובהצלחה במדים הירוקים”.

גם ליאור קאסה דיבר לאחר החתימה ואמר: “מרגש מאוד לחתום במועדון הגדול בישראל, הגשמתי חלום. האהבה של הקהל לשחקנים אין את זה בשום מקום”.

הפועל ירושלים הודיעה ברשתות החברתיות על הפרידה מהשחקן הצעיר שגדל במועדון:

“שחקן הקבוצה ליאור קאסה עובר לשורות מכבי חיפה. בן ה-18 מקטמון החל את דרכו במועדון לפני עשור, התחנך באקדמיה לכדורגל של הפועל ירושלים וכידרר דרך כל קבוצות מחלקת הנוער – שהיו אז בראשית דרכן, וכיום מנפקות שחקני כדורגל שמציתים את הדמיון. בגיל 16 קיבל הזדמנות בקבוצה הבוגרת, והוכיח שהוא בשל למשימה. אנחנו גאים בליאור, ילד הפועל בכל רמ״ח איבריו, במסלול שעבר אצלנו, ובטוחים שיממש את הכישרון. הלב רצה שזה יקרה בפסים אדום-שחור, אבל אותו הלב גם מלא היום בגאווה”.

מכירתו של קאסה היא העסקה הכי גדולה בתולדות הפועל ירושלים, שיא שנשבר בפעם השלישית רק בשנה האחרונה.

קאסה נפרד גם מהמועדון בו גדל: ״הייתי ילד מהקטמונים שבא להוכיח את עצמו ב׳ליגת השכונות׳ של הפועל, אחר כך הייתי מהילדים שפתחו את קבוצת ילדים ב׳, ולא יכולתי למצוא מקום יותר נכון להתפתח בו. אני הכי הפועל ירושלים שיש, בלב ובנשמה, המועדון הזה זה הדבר שאני הכי מעריך בעולם. החלום שלי היה לשחק מול הקהל בטדי, ועכשיו אני יוצא להגשים חלום חדש. תודה לאוהדים הכי טובים שיש. לאנשים בהפועל שנתנו לי את הכיוון המקצועי, הדלת שתמיד היתה פתוחה. שנתנו לי במה בגיל 16 ואמרו לי הכל, גם דברים שפחות נעים לשמוע, כדי שאהיה שחקן בוגרים. בהצלחה לכל החברים שלי בקבוצת הנוער ובבוגרים, אני בטוח שתעמדו במשימות העונה ותמשיכו לגדול. יאללה הפועל!״

כעת, ייצטרף הקשר הצעיר לאלופה, בניסיון להמשיך ולהתקדם בקריירה שלו למקומות הגבוהים ביותר.

עוד על ליאור קאסה ומה שהוא מביא למכבי חיפה תוכלו למצוא כאן.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן