בית”ר ירושלים תסיר את התביעה נגד מכבי חיפה וקינדה

בית"ר ביטלה את התביעה בנוגע לקשר, ובמקביל תקבל שני שחקנים מהירוקים | כל הפרטים

מכבי חיפה ובית”ר ירושלים סידרו את העניינים בינהם.

המועדון מהבירה תבע בחודש מרץ את מכבי חיפה ב-13 מיליון ש”ח, סביב עסקת גדי קינדה. כזכור, לבית”ר ירושלים היה מסמך עליו חתם השחקן, ובו הוא התחייב שבמידה ויחזור לישראל הוא יחזור רק לבית”ר. הבוקר (שני) הודיעו מכבי חיפה ובית”ר ירושלים כי הצדדים הגיעו לסיכום על ביטול התביעה עצמה, וכי שתי הקבוצות יישרו ביניהם את ההדורים.

בהודעה הרשמית שהוציאה מכבי חיפה נכתב כי: “בפגישה שנערכה היום בין בעלי בית”ר ירושלים, ברק אברמוב, לראשי מכבי חיפה, הנשיא יעקב שחר וסגנו עוזי מור, הגיעו הצדדים לסיכום על ביטול התביעה של מועדון הכדורגל בית”ר ירושלים מול מכבי חיפה, בעניינו של גדי קינדה. הפגישה, שהתקיימה ברוח טובה, אפיינה את מערכת היחסים הטובה בין המועדונים ובין ראשיהם משכבר הימים, מתוך מטרה שתמשך ככזו בעתיד”.

בהודעה שהוציאה בית”ר נכתב כי: “בפגישה שנערכה היום בין ברק אברמוב, יעקב שחר ועוזי מור, הגיעו הבעלים לסיכום על ביטול התביעה של מועדון הכדורגל בית״ר ירושלים מול מכבי חיפה בעניינו של גדי קינדה. השלושה נפגשו ברוח טובה, המאפיינת את היחסים בין המועדונים מתוך מטרה שכך יישאר גם בעתיד”.

ךאחר הסרת התביעה הגיעו הצדדים לסיכום בעניין העברת שחקנים. במהלך הפגישה הוחלט כי הבלם אורי דהן, שמשחק בבית”ר כמושאל בשנתיים האחרונות, יעבור לירושלמים באופן קבוע. דהן יעזוב רשמית את מכבי חיפה, אליה הוא הגיע בקיץ 2021 מעירוני קריית שמונה. בבית”ר רצו מאוד את הבלם, וקיוו להשלמת עסקה קבועה עם מכבי חיפה. אלמוג כהן וברק יצחקי רואים בדהן בורג מרכזי בחוליית ההגנה לעונה הבאה.

בנוסף, הקשר הצעיר ירין לוי, שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, יושאל לקבוצה מהבירה לעונה אחת.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן