בן גורדין חתם בהפועל באר שבע

המועדון מבירת הנגב החתים שוער מהלאומית, מרציאנו בדרך החוצה? | כל הפרטים

הפועל באר שבע מחתימה שוער חדש.

המועדון מבירת הנגב הודיע היום (שני) על חתימתו הרשמית של בן גורדין. גורדין, שוער בן 21, מגיע לבאר שבע הישר מהפועל רמת גן, במדיה הוא שיחק בשנתיים האחרונות.

גורדין חתם בבאר שבע ל-4 שנים, בחוזה עד 2027/28, והוא ישמש כגיבוי לסגל של רן קוז’וך.

גורדין ערך את הופעת הבכורה שלו בעונת 2022/23, כאשר בעונה החולפת הוא היה השוער הראשון של הקבוצה מהלאומית. הוא גם שיחק בכל המשחקים של הפועל רמת גן בכל המסגרות. רמת גן סיימה את העונה במקום ה-11 בליגה הלאומית, כשגורדין סופג 43 שערים ב-37 משחקים – הרביעי בטיבו בליגה והראשון בפליאוף התחתון.

לאחר החתימה אמר השוער הצעיר: “זהו יום מאושר עבורי. אני שמח מאוד להגיע למועדון ומודה לכל הצוות המקצועי על האמון בי. מצפה לפגוש את הקהל המדהים וכעת חובת ההוכחה היא עליי. אתן את כל כולי מרגע מפתיחת האימונים במהלך החודש”.

בשל הגעתו של גורדין, התערער מאוד מעמדו של אופיר מרציאנו במועדון. השוער הוותיק שימש העונה כשוער שני לאחר הפריצה של ניב אליאסי, וכעת עם הגעתו של שוער נוסף הוא חש כי במועדון מראים לו את הדרך החוצה. למרציאנו יש חוזה במועדון גם לעונה הבאה, והשכר הגבוה שלו שעומד על כ-300 אלף יורו לשנה, מקשה מאוד על המועדון להשאירו. לא מן הנמנע שכבר בקרוב מרציאנו יחפש קבוצה חדשה, הן מתוך הרצון שלו לשחק והן מצד המועדון שירצה להיפטר מחוזהו הגבוה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן