🚨בנג’מין ששקו מושך עניין מהפרמיירליג | ארסנל, צ’לסי ומנצ’סטר יונייטד בעקבותיו

🚨מספר גדול של מועדונים מעוניינים בשירותיו של בנג’מין ששקו בעונה הבאה, כשהשמות הבולטים ביותר הם של צ’לסי, ארסנל, מנצ’סטר יונייטד ופריז סן ז’רמן.

לחלוצה הסלובני בן ה 20 של ר.ב לייפציג יש לפי דיווחים סעיף שחרור בגובה של 50 מיליון אירו, אך ככל הנראה מדובר בסעיף מיוחד בו יש התניות לבונוסים שונים, ובמידה וששקו יכבוש מס’ שערים שמוגדר בסעיף לדוגמא, הקבוצה הרוכשת תיאלץ לשלם כ 15 מיליון אירו נוספים, כך שעקרונית, אפשר להתייחס לסעיף שחרור הזה לפי סכום סופי של 65 מיליון אירו.

כמו מספר לא מבוטל של שחקני ר.ב לייפציג, ששקו החל את דרכו ברד בול זלצבורג האוסטרית שנחשבת לאחת מחממות הכדורגל האיכותיות באירופה כיום, זאת לאחר שזלבורג רכשה את ששקו מקבוצת דומז’אלה הסלובנית ב 2019 תמורת 2.5 מיליון אירו.

ששקו נחשב לאחד השחקנים המוכשרים והבולטים ברד בול זלבורג, ואחרי 44 משחקים ו 22 שערים שהיו בתקופת ההתאקלמות של ששקו בקבוצת ליפרינג, שהיא קבוצת המילואים של זלצבורג, ששקו עבר לשחק בליגה האוסטרית הבכירה ורשם סך של 29 שערים ו 11 בישולים ב 79 משחקים.

התקופה המוצלחת בזלצבורג זיכתה את ששקו בקפיצת מדרגה ובחודש יולי 2023 הסלובני עבר לר.ב לייפציג תמורת 24 מיליון אירו, כשעד כה ששקו רושם סך של 17 שערים ב 41 משחקים בכל המסגרות.

ששקו שמתנשא לגובה של 1.95 מ’ נחשב לחלוץ רחבה חזק מאד אך כזה עם יכולות טכניות מרשימות ביחס לגובהו, ובהתחשב בגילו הצעיר, נקודת ההנחה היא שששקו רק ימשיך להשתפר במהלך השנים הקרובות.

סוכנו של ששקו נכח אמש באולד טראפורד בכדי לצפות במשחקה של מנצ’סטר יונייטד נגד ארסנל, שתי קבוצות שכאמור הביעו עניין בששקו, ובין היתר ניהל סוכנו של החלוץ שיחות עם מנהלי צ’לסי בימים האחרונים.

לששקו יש חוזה עד 2028 בר.ב לייפציג ושווי שוק של 40 מיליון אירו, אך כאמור, עם סעיף שחרור בגובה של 50 מיליון אירו (לא כולל בונוסים עתידיים) שייכנס לתוקף בקיץ הקרוב, מספר לא קטן של מועדונים מזהים פה הזדמנות מאד מעניינת בשוק שיהיה מאד פעיל בקיץ בכל הקשור לגזרת החלוצים.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן