בעקבות האבא | קפראן תוראם בדרך ליובנטוס

הקשר הצרפתי בחר שלא להאריך חוזה בניס ועתיד לחתום בקרוב בקבוצת העל האיטלקית | כל הפרטים

קפראן תוראם מתקרב ליובנטוס. על פי הדיווחים האחרונים הקשר הצרפתי של ניס, עתיד להגיע בקרוב לקבוצה האיטלקית שתצרף לשירותיה גם את קשרה הברזילאי של אסטון וילה, דוגלאס לואיז. סכום העסקה עתיד לעמוד בין 15-18 מיליון אירו.

יובנטוס שהחתימה לאחרונה את טיאגו מוטה כמאמנה החדש, מחפשים מחליף לאדריאן ראביו, הקשר הצרפתי שעל פי דיווחים שוקל את עתידו בקבוצה כשהצעה להארכת חוזה מונחת על השולחן, אך עוד לא התקבלה ההחלטה מצדו. תוראם מצידו לא מעוניין להישאר בניס, שסיימה בעונה החולפת במקום החמישי בטבלה עם 55 נקודות בליגה הצרפתית. הקשר לא יחדש את חוזהו בקבוצה ועתיד להצטרף לאחיו בליגה האיטלקית, מרקוס תוראם שהגיע לאלופה המכהנת אינטר בעונה שעברה.

תוראם (23), החל את הקריירה המקצועית שלו במונאקו וערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת כבר בגיל 17 כשעלה כמחליף בליגת האלופות. בקיץ 2019, חתם הקשר בניס בהעברה חופשית ומאז ועד היום משחק בקבוצה. תוראם ערך למעלה מ-160 הופעות במועדון בהן כבש תשעה שערים ובישל 12 נוספים, אך לא זכה בתואר אחד.

בעונה החולפת הקשר הצרפתי שותף ל-27 משחקי ליגה בהם כבש שער אחד ובישל אחד נוסף. נתונים אלו לא הספיקו לצרפתי לקבל זימון לנבחרת מדידייה דשאן, לקראת היורו הקרוב בגרמניה.

תוראם עשוי להצטרף לקבוצה בה שיחק אביו ליליאן תוראם. ליליאן הוא שיאן ההופעות בנבחרת צרפת, ששיחק בלמעלה מ-200 משחקים בגברת הזקנה, בהם זכה בשתי אליפויות איטליה ובסופר קאפ איטלקי אחד.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן