בקרוב בבירה? בריאן שיפנגה סיכם בבית”ר ירושלים

שחקן ההתקפה סיכם את תנאיו במועדון, אך חושש מלהגיע לארץ | כל הפרטים

האם בית”ר ירושלים בדרך לרכש ראשון בחלון ההעברות של הקיץ?

המועדון מהבירה קרוב לצרף את שחקן הכנף הקונגולוזי בריאן שיפנגה. שחקן ההתקפה כבר סיכם את כל תנאיו במועדון, אך בסביבתו הקרובה חוששים מהמלחמה והוא עדיין לא החליט האם הוא מוכן להגיע לארץ.

במועדון שלחו מספר אנשים על מנת לשכנע את שיפנגה, כאשר גם השוער הפורטוגלי מיגל סילבה דיבר איתו בניסיון לשכנעו. במועדון מאוד היו רוצים לראות את שחקן הכנף מגיע, והם הגישו לו הצעה גבוהה.

שיפנגה, בן ה-26, שיחק בעונה החולפת בפאסוס פריירה הפורטוגלית מהליגה השניה במדינה, במדיה הוא כבש ארבעה שערים ובישל ארבעה נוספים ב-31 הופעות בכל המסגרות. שיפנגה משחק למעשה בכנף השמאלית, כך שהוא יוכל להיות מחליף לירדן שועה, שמועמד לעזוב בקיץ הקרוב. רק הבוקר דווח ברוסיה כי שועה מבוקש על ידי מועדון הכדורגל קיריליה, והשחקן עדיין שוקל האם להישאר לעונה נוספת. השחקן יודע לשחק גם ככנף ימין, שם לבית”ר יש כרגע את טימוטי מוזי.

מבחינה כספית הכל סגור בין הצדדים, כאשר נשאר רק לראות האם למרות המלחמה השחקן יהיה מוכן להגיע לארץ.

בבית”ר ירושלים מחפשים להתחזק לקראת העונה הבאה, כאשר לא מעט שמות עולים מידי יום בהקשר של הקבוצה. במועדון חתום כיום רק 3 זרים, מיגל סילבה, איסמעילה סורו ומיירון ג’ורג’, ובמועדון מחפשים לחזק את העמדות בזרים משמעותיים. הבלם פלמאן גלאבוב ככל הנראה לא ימשיך בבירה, והוא מועמד להצטרף למכבי פתח תקווה. במועדון מעוניינים לעבות את הסגל בכל העמדות, ובנוסף לכך להביא בלם ושני שחקני התקפה זרים.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן