ברייטון מצאה מחליף לרוברטו דה זרבי

‏מאמן סנט פאולי הגיע לסיכום עם ברייטון‏ | כל הפרטים

פביאן הרצלר בדרך לברייטון.

על פי מספר דיווחים, ‏‏ה’שחפים’ נמצאים במשא ומתן מתקדם עם פביאן הרצלר, הגרמני-אמריקאי שמאמן את סנט פאולי ב-18 החודשים האחרונים.

הרצלר הגיע לסיכום עם ברייטון, וקיבל על עצמו את תפקיד המאמן הראשי של המועדון מהפרמייר ליג. הרצלר יגיע לברייטון לאחר שהוביל את סנט פאולי לבונדסליגה, לאחר שזכה באליפות הליגה השנייה בגרמניה.‏

לאחר שהושג הסיכום בין ברייטון להרצלר, ברייטון וסנט פאולי ידונו ביניהם על גובה הפיצוי אותו תשלם הקבוצה האנגלית לסנט פאולי עבור שירותיו של המאמן בן ה-31. בחוזהו של הרצלר במועדון הגרמני אין סעיף שחרור, אלא “הסכמה ג’נטלמנית” שהמאמן יוכל לעזוב אם וכאשר הוא יקבל הצעה אטרקטיבית. לכן, סנט פאולי לא צפויה לעמוד בדרכו של הרצלר והוא צפוי להתמנות למאמן הבא של ברייטון.

המאמן כבר קיבל אישור עבודה לאנגליה, והוא צפוי לסגור את כל תנאיו במועדון כבר בימים הקרובים. הרצלר יגיע לברייטון כמחליפו של המאמן רוברטו דה זרבי, שהודיע על עזיבתו לפני כ-3 שבועות. דה זרבי הוביל את ברייטון בעונה שעברה לגמר הגביע האנגלי, וסיים איתה במקום השישי אשר העניק ל”שחפים” הופעה ראשונה אי פעם בטורניר אירופי. העונה הנוכחית הייתה פחות טובה עבור ברייטון, שסיימה במקום ה-11 בלבד בפרמייר ליג. בשנים האחרונות ברייטון הפכה לחממת צעירים, עם שחקנים כמו אלכסיס מקאליסטר, דניז אונדב ולאנדרו טרוסאר. ברייטון קיבלה מקום של כבוד בליגה האנגלית, ולמרות עונה לא מזהירה, העתיד שלה נראה ורוד ביותר. אם הכל ילך כשורה, והרצלר ימונה כמאמן ברייטון, הוא יהפוך למאמן הצעיר ביותר בתולדות הפרמייר ליג.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן